حجازی خبر داد؛

نمایش «ثقه الاسلام» روی صحنه تئاتر تبریز می‌رود 

1402/08/14 - 19:45 - کد خبر: 102391 نسخه چاپی

نصر: نمایش «ثقه‌الاسلام» از دوم آذر ماه روی صحنه تئاتر تبریز می‌رود.

به گزارش نصر، کارگردان نمایش ثقه الاسلام بعد از ظهر امروز در نشست با نمایندگان رسانه‌های آذربایجان شرقی با اعلام این خبر، افزود: نمایش ثقه الاسلام که از مبارزان و متفکران بزرگ عصر مشروطیت در آذربایجان است و ما برای شناساندن این شخصیت ملی برای نسل‌های جوان و نوجوان این نمایش را آماده کرده‌ایم.
امیر حجازی ادامه داد: متاسفانه نسل جدید با تاریخ و فرهنگ خودشان چندان آشنایی ندارند و تولید آثار فاخر فرهنگی و هنری می‌تواند به معرفی مفاخر و فرهنگ غنی آذربایجان به نسل‌های جدید بسیار موثر باشد.
وی گفت: مشروطه تاریخ نزدیک ماست و آثار و پیامدهای آن امروز هم جریان دارد و ما با نمایش ثقه الاسلام می‌خواهیم بخشی از دین خود در قبال فرهنگ و تاریخ سراسر افتخار آذربایجان را ادا کنیم.
کارگردان نمایش ثقه الاسلام از حمایت شهرداری منطقه دو تبریز از تهیه و اجرای این نمایش خبر داد و افزود: من از نگاه خوب و حرفه‌ای شهردار منطقه دو تبریز و معاونت فرهنگی شان به حوزه فرهنگ و هنر تشکر می‌کنم که حمایت کردند این اثر هنری و فرهنگی تولید شود.
حجازی ادامه داد: با حمایت شهرداری تبریز بلیط تماشای نمایش ثقه الاسلام رایگان خواهد بود و مردم فرهنگ دوست تبریز می‌توانند از دوم آذر بصورت رایگان بلیط تماشای این اثر نمایشی ارزشمند را تهیه کنند. 
وی گفت: از مردم فرهنگ دوست آذربایجان و از خانواده‌های عزیز می‌خواهیم نوجوانان خود را برای تماشای تئاتر ثقه الاسلام به تئاتر شهر تبریز بیاورند.
کارگردان نمایش ثقه الاسلام در پایان گفت: ۱۰ بازیگر پیشکسوت و جوان تئاتر تبریز در نمایش ثقه الاسلام نقش آفرینی خواهند کرد که امیدوارم مورد پسند و حمایت مخاطبان قرار گیرد. این نمایش ۷۰ دقیقه است و برای اولین بار در دکور آن از فناوری دیجیتال و موشن گرافیک استفاده شده است.
انتهای پیام/
نمایش «ثقه الاسلام» روی صحنه تئاتر تبریز می‌رود  نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار