با اهدای لوحی صورت گرفت:

تقدیر دانشگاه فرهنگ و هنر الف از نصر

1402/08/13 - 16:42 - کد خبر: 102305 نسخه چاپی

نصر: رئیس مرکز علمی کاربردی فرهنگی و هنر الف و رییس دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان شرقی با اهداء لوح سپاس از تلاش ها و همکاری های آژانس خبری تحلیلی نصر در راستای انتشار اخبار و گزارشات مربوط به دانشگاه جامع علمی-کاربری مرکز فرهنگ و هنر الف، تقدیر کردند.

به گزارش نصر، در این لوح سپاس که به امضای علی بیگ نژاد، رییس مرکز علمی کاربردی فرهنگی و هنر الف و اصغر عابدزاده، رئیس دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان شرقی خطاب به "امیر کریم زاد شریفی" مدیر مسئول آژانس خبری تحلیلی نصر رسیده، آمده است:

هنر یکی از بزرگترین نعمت هایی است که خداوند به بشر داده است. هنر نه تنها راهی برای ابراز احساسات، خلاقیت و زیبایی است، بلکه راهی برای ارتقاع سطح فرهنگی، اخلاقی و معنوی انسان و جامعه نیز می باشد. هنر می تواند نقش مهمی در تحقیق اهداف متعالی داشته باشد، چرا که هنر می تواند معنا و مفهوم را به زبانی زیبا و جذاب منتقل کند و باعث ایجاد ارتباط و همدلی بین افراد و گروه های مختلف شود؛ آگاهی و شناخت را در مورد مسائل و مشکلات اجتماعی، تاریخی، فلسفی و مذهبی افزایش دهد و راه حل های نوین و خلاقانه را پیشنهاد کند؛ ارزش ها و اصول اخلاقی را به صورت ملموس و قابل درک نشان دهد و تأثیر مثبتی بر روی رفتار، اندیشه و عمل انسان داشته باشد؛ زیبایی و هنرمندی را در تمام جنبه های زندگی ترویج کند و باعث ایجاد آرامش، شادی و امید در دل انسان شود.
ضمن قدردانی از همراهی ارزشمندتان با دانشگاه جامع علمی-کاربری مرکز فرهنگ و هنر الف، به مصداق آیه شریف" من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق"، بر خود فرض می دانیم به پاس تلاش و مساعی جنابعالی در حمایت از این مرکز، با اهدااین لوح از زحمات و تلاش های موثرتان قدردانی نماییم.
حمایت های شما در طول این مدت، نه تنها به ما انگیزه و انرژی بخشید، بلکه دلگرمی و اعتماد به نفس رانیز درونمان به ارمغان آورد و توانستیم قدمی دیگر در راستای رسیدن به اهدافمان برداریم.

انتهای پیام/
تقدیر دانشگاه فرهنگ و هنر الف از نصر نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار