سرپرست اداره کل استاندارد آذربایجان شرقی در گفتگو با نصر:

نقش رسانه ها در فرهنگ سازی خرید محصولات باکیفیت/ انتخاب یک واحد نمونه ملی و ۱۳ واحد نمونه استانی

1402/07/26 - 09:58 - کد خبر: 101395 نسخه چاپی

نصر: سرپرست اداره کل استاندارد آذربایجان شرقی همزمان با هفته استاندارد، انحصار طلبی برخی تولیدات را باعث کم شدن کیفیت دانست و گفت: زمانی که قدرت مقایسه و خرید محصولات به خاطر انحصار طلبی ضعیف تر باشد بدون شک کیفیت محصولات رفته رفته پایینتر خواهد آمد.

به گزارش نصر، مصطفی صحرایی، سرپرست اداره کل استاندارد آذربایجان شرقی همزمان با هفته استاندارد از عملکرد پایگاه خبری، تحلیلی نصر در خصوص اشاعه فرهنگ استفاده از محصولات استاندارد و با کیفیت تقدیر کرد و گفت: رسانه ها نقش اساسی و اصلی را در  معرفی محصولات با کیفیت و استاندارد را دارند و پایگاه خبری نصر در این حوزه عملکرد مثبت دارد.
وی در این خصوص ادامه داد: فرهنگ استفاده از محصولات با کیفیت داخلی و حذف محصولات بی کیفیت از سبد کالای مردم، رقابت های زیادی را در بازار کار رقم می زند.
سرپرست اداره کل استاندارد آذربایجان شرقی درخصوص انحصار طلبی محصولات گفت: انحصار همیشه باعث می شود قدرت مقایسه و خرید مردم را محدود کند و این باعث ماندگاری محصولات بی کیفیت در بازار می شود.
وی ادامه داد: حذف انحصار در تولیدات زمینه ساز ایجاد رقابت در تولید محصولات با کیفیت می شود و تولیدکنندگان را مجاب به استفاده از مواد اولیه با کیفیت و در نتیجه خروجی یک محصول یا کیفیت است.
مصطفی صحرایی به توجه واحدهای تولیدی استان به کیفیت و ارتقاء تولید اشاره کرد گفت: انتخاب یک واحد نمونه ملی و ۱۳ واحد نمونه استانی از آذربایجان شرقی نشان از توجه واحدهای تولیدی استان به کیفیت و ارتقاء تولید است و مرغوبیت تولیدات ساخت آذربایجان شرقی را نشان می‌دهد.
انتهای پیام/
نقش رسانه ها در فرهنگ سازی خرید محصولات باکیفیت/ انتخاب یک واحد نمونه ملی و ۱۳ واحد نمونه استانی شهریار عزیزی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار