خبر/

۱۴ نفر دیگر از زندان مراغه آزاد شدند

1402/07/19 - 10:29 - کد خبر: 101037 نسخه چاپی

نصر: ۱۴ محکوم جرایم غیرعمد و مالی به فاصله چند روز از آزادی ۱۷ نفر دیگر از زندان مراغه، با مساعدت یک خانواده خیر به کانون گرم خانوادگی خویش برگشتند.

به گزارش نصر، رییس زندان مراغه روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: یک خانواده خیر مراغه‌ای، هزینه‌های مربوط به مجالس ترحیم متوفی خودشان به میزان ۱۸۰ میلیون تومان را برای آزادی این ۱۴ زندانی جرایم غیرعمد و مالی صرف کردند.
«امیرعلی جعفری» با بیان اینکه این زندانیان نیز محکومیت مالی و رد مال داشتند، اظهار کرد: آزادی آنان پس از مذاکره واحد مددکاری و اخذ رضایت از شاکیان و همچنین با پرداخت مبلغ محکومیت از سوی این خانواده خیر میسر شد.
ب️ه گفته وی از ابتدای سال جاری به همت واحد مددکاری و شورای حل اختلاف مستقر در زندان مراغه برای ۲۹۰ زندانی رضایت گرفته شده که از این تعداد ۱۰۶ نفر با پرداخت «محکوم به» و تعیین تکلیف رد مال از زندان آزاد شده‌اند.
دو مهرماه جاری و همزمان با بازدید رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه از زندان مراغه به مناسبت میلاد پرخیر و برکت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و ولادت امام جعفر صادق(ع) هم ۱۷ زندانی جرایم غیرعمد و مالی با کمک خیران، ستاد دیه و بنیاد مستضعفان از زندان مراغه آزاد شدند.
انتهای پیام/
۱۴ نفر دیگر از زندان مراغه آزاد شدند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار