واکنش‌ ها به ضرب و شتم دختر کاراته‌ کار تبریز + فیلم

1402/06/13 - 16:44 - کد خبر: 99235
کاور

نصر: لیلا جاویدان، معاون امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در خصوص این حادثه گفت: متاسفانه این اتفاق از طریق هیات اطلاع رسانی نشده بود و امروز در جریان این حادثه قرار گرفتم و براساس پیگیری از هیات کاراته اعلام شد که این کاراته کار در حال فیلم برداری بوده است.

به گزارش نصر، وی افزود: هرکسی که در جریان این اتفاق بوده است اعم از داوران، ناظران و مسئولان هیات بایستی مانع از این اتفاق می شدند و باتوجه به وقوع این اتفاق با عاملان این حادثه به شدت برخورد خواهد شد چراکه حتی باوجود تخلف هیچکسی حق برخورد فیزیکی با این ورزشکار را ندارد. 
جاویدان تصریح کرد: از مسئولان مربوطه و حتی فدراسیون پیگیر برخورد با عاملان این قضیه خواهم بود و بیتا اخطاری نیز همانند دخترم است و از این موضوع به سادگی عبور نمی کنم.
متاسفانه رئیس هیات کاراته استان هم به من اطلاع ندادند در حالیکه اکثر ورزشکاران و اعضای هیات ورزشی استان در حل مشکلات به من مراجعه می کنند.
برای پیگیری این اتفاق با رئیس هیات کاراته استان هم تماس گرفته شد که تلفن همراه وی خاموش بود.


با این حال چند روز پیش هم یکی از مربیان بسکتبال استان با ورزشکار خود برخورد فیزیکی کرده بود که مدیرکل ورزش و جوانان استان اعلام کرد هیچ فردی حق برخورد فیزیکی با ورزشکار را ندارد و در صورت گزارش به شدت برخورد خواهد شد بنابراین انتظار می رود مسئولان مربوطه همانند موضوع چند روز پیش با عاملان این قضیه برخورد جدی داشته باشند.
انتهای پیام/

پژوهشیار