رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کننده استان زنجان خبر داد:

عرضه گوشت گرم حمایتی در زنجان

1398/09/30 - 12:32 - کد خبر: 9907
گوشت قرمز

نصر: رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کننده استان زنجان گفت: توزیع گوشت گرم کشتار روز و خالص حمایتی به قیمت کیلویی 68 هزار تومان انجام می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، رضا استجلو در گفت‌وگویی اظهار کرد: در حال حاضر توزیع گوشت گرم کشتار روز و خالص حمایتی به قیمت کیلویی 68 هزار تومان، تحت نظارت انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان در حال انجام است.
این مسئول ادامه داد: این طرح، توسط انجمن جهت کاهش قیمت گوشت در شهر زنجان از طریق حذف واسطه‌ها و برخی هزینه‌های زاید به آدرس چهارراه مقدم، جنب بانک کشاورزی به سمت میدان پروین اعتصامی، بازارچه شریعتی، در حال انجام است.
وی، با بیان اینکه ادامه اجرای این طرح نیازمند همکاری و استقبال شهروندان است، افزود: در این طرح، گوشت آبگوشتی کیلویی ۴۵ هزار تومان، گوشت چرخ‌کرده کیلویی ۵۰ هزار تومان و قلم کیلویی ۱۱ هزار تومان، عرضه می‌شود.
استجلو تصریح کرد: بر اساس مذاکراتی که با یک تولیدکننده بومی استان انجام‌ شده، به زودی ماهی قزل‌آلا با حذف واسطه و به طور مستقیم از تولید به قیمت ۲۵ هزار تومان عرضه خواهد شد.
وی با بیان اینکه مصرف‌کنندگان باید نسبت به حقوق خود اطلاعات لازم را داشته باشند، یادآور شد: مصرف‌کنندگان که بازار کالا و خدمات را شکل می‌دهند، اگر از ابزارها و حمایت‌های لازم حقوقی برخوردار باشند، می‌توانند با انتخاب صحیح، تولیدات و خدماتی که به هر ترتیب استانداردهای لازم‌ را ندارند، از صحنه بازار حذف کنند و رقابت هرچه بیشتر را در میان عرضه‌کنندگان کالا و خدمات برای ارائه محصولات بهتر فراهم آورند.
رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کننده و تولیدکننده استان زنجان خاطرنشان کرد: حقوق مصرف‌کننده، مجموعه اختیارات و امتیازاتی است که مصرف‌کننده در قبال عمل خرید یک کالا یا خدمت از فروشنده دریافت می‌کند تا در صورت بروز اشکال، معلوم شدن عیب و نقص، احراز ضرر و زیان و کارآیی نداشتن و ثمربخشی، برای جبران ضرر و زیان خود از آن بهره ببرد.
انتهای پیام/

پژوهشیار