خبر/

افتتاح کافه فرش در بازار تبریز

1398/09/28 - 10:08 - کد خبر: 9805
کافه فرش

نصر: عصر دیروز کافه فرش با حضور هنرمندان و عموم مردم در بازار تبریز افتتاح شد.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، وحید طالاری، مسئول کافه فرش در گفت و گویی اظهار کرد: با توجه به اینکه شهر تبریز پایتخت فرش شناخته شده، توریست های برای بازدید از این بازار تاریخی و بزرگ به تبریز سفر می کنند.

وی با اشاره به عدم تکمیل موزه فرش، ادامه داد: متاسفانه موزه فرش تبریز هنوز تکمیل نشده است برای همین موضوع در راستای معرفی فرش تبریز، این کافه را افتتاح کنیم.
وی در خصوص فضای این کافه، افزود: در این کافه بیش از ۱۰۰ تخته  فرش آنتیک، قدیمی و دستبافت برای سلیقه و فکر های مختلف تزیین و وجود دارد.


طالاری خاطرنشان کرد: کافه فرش سعی کرده تا بستری مناسب برای فرهنگ دوستان عزیز فراهم کند تا با دیدن و بررسی فرش های مختلف، به سوالات مشتریان در خصوص این فرش ها پاسخ دهد.

وی هدف دیگر افتتاح کافه فرش را ترویج فرهنگ تبریز دانسته و گفت: دیگر دوستان فرهنگی نیز می توانند از فرهنگ قدیمی در طراحی کافه ها استفاده کرده و به نوعی مروج فرهنگ این کلانشهر باشند.

 
کافه فرش دارای ۱۰۰ نوع نوشیدنی مختلف

علیرضا حسینی، مالک کافه فرش نیز در گفت گویی اظهار کرد: کافه فرش با ایجاد بستری امن و با استفاده از فضای سنتی و در عین حال با غذای های مدرن در صدد نشان دادن فرهنگ اصیل شهر تبریز است.
 



وی افزود: این کافه با بیش از ۱۰۰ نوع تنوع غذایی و نوشیدنی های سرد و گرم آماده پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی است.

وی خاطرنشان کرد: هدف از ایجاد این کافه، ضمن اینکه محلی برای استراحت است می تواند بستری برای معرفی تاریخچه فرش اصیل آذربایجان و تبریز باشد.

انتهای پیام/

پژوهشیار