سرپرست سازمان آتش نشانی تبریز:

هفتمین قسمت انیمیشن آموزشی آتش نشانی تبریز منتشر شد 

1402/05/13 - 18:58 - کد خبر: 97528
انیمیشن آتش نشانی

نصر: هفتمین قسمت از برنامه های آموزشی ایمنی سریالی انیمیشن، با عنوان "حفاظ یا جان پناه" تولید و منتشر شد.

به گزارش نصر، سعید صالح نیا مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با بیان اهیمت نشر موضوعات ایمنی به ویژه در ساخت و ساز ساختمان ها گفت:سالانه موارد و آمار مختلفی از سقوط افراد از بالکن، پشت بام و نرده راه پله های ساختمان ها داریم که در بیشتر موارد بی احتیاطی در ساخت مهمترین دلیل وقوع حوادث است.
وی افزود: با رشد شهرنشینی و توسعه ساخت و ساز های عمودی شهری، ضروری است که بیشترین دقت در استفاده از مصالح، استحکام در ساخت، افراد ماهر و لوازم استاندارد به عمل آید تا میزان وقوع حوادث کاهش یابد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی تبریز ادامه داد؛ ممکن است برخی از شهروندان نیز به رعایت چنین موارد ایمنی بی اهیمت باشند و یا رعایت اصول ایمنی را کم اهمیت بدانند که همین امر نیز از جمله دلایل بروز حوادث سقوط از پشت بام، بالکن و یا راه پله ساختمان های مسکونی و تجاری و ... است.
صالح نیا یاد آور شد؛ از جمله برنامه های این سازمان برای کاهش میزان حوادث، تولید برنامه های آموزشی و افزایش میزان آشنایی شهروندان با موارد ایمنی است که از ابتدای امسال شروع و هفتمین برنامه آموزشی انیمیشن نیز با موضوع" حفاظ یا جان پناه" تولید محتوا و منتشر می شود.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی تبریز از شهروندان درخواست کرد؛ هر گونه پیشنهادات آموزشی و فرهنگی خود را در راستای افزایش و ارتقاء محتوای آموزشی با اداره روابط عمومی این سازمان در میان بگذارند.  


انتهای پیام/

پژوهشیار