درخشش ورزشکاران همدان در روز اول/

رقابت‌های جودوی قهرمانی بانوان کشور در ارومیه آغاز شد

1398/09/27 - 13:03 - کد خبر: 9747
جودو، مسابقات جودو دختران

نصر: رئیس هیات جودوی آذربایجان‌غربی گفت: امروز در بیست و هشتمین دوره رقابت‌های جودوی قهرمانی بانوان کشور در ارومیه، بانوان همدانی خوش درخشیدند.

به گزارش نصر به نقل از فارس، محسن آقاپور رئیس هیات جودوی آذربایجان‌غربی دیروز در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به برگزاری بیست و هشتمین دوره رقابت‌های قهرمانی جودو بزرگسالان در گروه بانوان در ارومیه اظهار کرد: این رقابت‌ها با حضور 32 تیم از امروز در ورزشگاه 6 هزار نفری غدیر ارومیه آغاز شد.
وی تصریح کرد: در روز نخست این رقابت‌ها در وزن منهای 48 کیلوگرم، شیوا جهانگیری از همدان مدال طلا را بر گردن آویخت و نیکی کریمی نقره‌ای شد و سیده راضیه حسینی از فارس و سمیه اسماعیل‌پور به طور مشترک سوم شوند.
رئیس هیات جودوی آذربایجان‌غربی گفت: در وزن منفی 52 کیلوگرم نیز لیلا سیاوشی از همدان اول شد، فاطمه پورفریدونی مدال نقره گرفت و سارا اسماعیل‌نژاد از آذربایجان‌شرقی و فاطمه فراتی از سمنان به صورت مشترک گردن‌آویز مدال برنز شدند.
وی افزود: همچنین در وزن منفی 63 کیلوگرم محدثه سبحانیان از خراسان رضوی طلایی شد، الهام بهرامی به مدال نقره رسید و رقیه محمودآبادی از خراسان رضوی و مهتاب نکیسا از توابع تهران به صورت مشترک سوم شدند.
آقاپور بیان کرد: در روز نخست این رقابت‌ها، در وزن منفی 57 کیلوگرم نیز سایان چگینی از لرستان قهرمان شد، رقیه خدابنده از همدان دوم و نرجس سیرجانی از خراسان رضوی و سحر اسدی از کرمان به طور مشترک سوم شدند.
وی اظهار کرد: همدان، لرستان و خراسان رضوی طلایی‌های روز نخست رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان کشور در ارومیه بودند.
انتهای پیام/

پژوهشیار