مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری؛

شهرداری‌ها گزارش درآمدها و هزینه‌‌ها را به مردم ارائه کنند

1398/09/27 - 10:52 - کد خبر: 9708
استانداری تبریز

نصر:مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان‌شرقی با تأکید بر شفافیت عملکرد شهرداری‌ها گفت: شهرداران گزارش درآمدها و هزینه‌های شهری را به‌طور شفاف در اختیار مردم قرار دهند.

به گزارش نصر به نقل از فارس، مرتضی علیخانی در مراسم معارفه شهردار جدید کوزه‌کنان با بیان اینکه بخش زیادی از اعتبارات شهری صرف خدمات شهری م‌شود، اظهار داشت: جلب مشارکت مردم در امور شهری هزینه‌های نگهداری شهر را کاهش می‌دهد.
وی، خطاب به اعضاء شورا و شهردار کوزه‌کنان گفت: مجموعه‌ای موفق است که اقتصاد مردم را به سمت رشد هدایت کند و این امکان در کوزه‌کنان فراهم است و با برنامه‌ریزی می‌توان برای مردم شهر اشتغال و درآمد پایدار ایجاد کرد.
علیخانی تصریح کرد: کوزه‌کنان با سفالش مشهور است و باید تلاش شود این هنر و صنعت احیا  و کاربردی شود که این امر علاوه بر مشهور شدن شهر، به بهبود معیشت مردم نیز کمک می‌کند.
وی یادآور شد: برطرف شدن مشکلات اقتصادی به رفع بسیاری از مشکلات شهری و مردم می‌انجامد، از این رو رونق اقتصادی باید نقشه راه شورا و شهرداری‌ها شود.
فرماندار شبستر نیز در این مراسم به کارهای صورت گرفته در شهر کوزه‌کنان اشاره کرد و بیان کرد: کارهای خوبی از سوی شهرداری در کوزه‌کنان انجام شده، اما کافی نیست، شورا و شهرداری باید با برنامه‌ریزی کارهای ناتمام شهری را کامل کنند.
حسن مستفید با اشاره به سیل‌خیز بودن منطقه، خواستار اجرای آب بند در بالادست شهر کوزه‌کنان و اجرای کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی شد و آن را از تکالیف اعضاء شورای شهر و شهردار عنوان کرد.
در این مراسم جلیل جهانپور کوزه‌کنانی به‌عنوان شهردار جدید کوزه‌کنان معرفی شد.

انتهای پیام/

پژوهشیار