مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی تاکید کرد:

ضرورت استفاده از ظرفیت ۶۵ روستای هدف گردشگری آذربایجان شرقی

1398/09/26 - 17:26 - کد خبر: 9679
گردشگری

نصر: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی بر ضرورت تدوین طرح توسعه اشتغال در ۶۵ روستای منتخب استان با محوریت روستاهای هدف گردشگری تاکید کرد.

به گزارش نصر به نقل از مهر، مرتضی آبدار ظهر امروز سه شنبه در جلسه بررسی طرح تحقیقاتی توسعه اشتغال ۶۵ روستای منتخب، با اشاره به وجود ۵۲ روستای هدف گردشگری در استان گفت: تمامی روستاهای هدف گردشگری استان باید در ساختار اولیه این طرح، توسط مشاور در نظر گرفته شود چرا که ایجاد اشتغال و روستاهای هدف گردشگری ارتباط مستقیم دارند.
آبدار افزود: با توجه به اقدامات صورت گرفته در سال های اخیر، در زمینه ایجاد زیرساخت ها و سرمایه­ گذاری در راستای توسعه گردشگری در روستاهای هدف، این روستاها قابلیت ویژه ای برای هدف گذاری در طرح مذبور برای توسعه اشتغال در شرایط کنونی را دارند که لازم است این هم افزایی از طریق مشاور و دستگاههای ذی مدخل به عمل آید.
او در خاتمه گفت: این طرح تحت نظر دفتر امور روستایی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی آغازشده است و به‌منظور ارائه هرچه بیشتر اطلاعات مربوط به روستاهای هدف گردشگری، در نشست مشترکی با حضور کارشناسان حوزه های مرتبط اداره کل با مشاور طرح به بررسی و ارائه موارد حائز اهمیت خواهیم پرداخت.

انتهای پیام/

پژوهشیار