خبر/

توزیع سبد معیشتی به مناسبت شب یلدا در بین کارکنان شرکت آهنگری تراکتورسازی ایران

1398/09/26 - 17:11 - کد خبر: 9677
سبد معیشتی

نصر: ریاست شورای اسلامی کار شرکت آهنگری تراکتورسازی ایران از توزیع سبد معیشتی به مناسبت شب یلدا در بین کارکنان شرکت آهنگری تراکتورسازی ایران خبر داد.

به گزارش نصر، ریاست شورای اسلامی کار شرکت آهنگری تراکتورسازی ایران با اعلام این خبر به خبرنگار نصر گفت : همزمان با روزهای پایانی پائیز و فرارسیدن شب یلدا ریاست هیئت مدیره شرکت آهنگری تراکتورسازی  دستور داد پنج کیلوگرم برنج ایرانی، روغن به مقدار پنج کیلوگرم و یک بسته پشمک بین کارکنان این شرکت توزیع گردد.
علیرغم مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی، ایشان همواره به حمایت همه جانبه و ارج نهادن به تلاش ها و کوشش های پرسنل شرکت تاکید داشته و در مناسبت های مختلف چنین بسته های حمایتی بین کلیه کارکنان شرکت با نظر ایشان توزیع می گردد.
وی افزود: اعضاء شورای اسلامی کار و کارکنان شرکت آهنگری نیز همواره از چنین تصمیمات و حمایت های  باویلی تبریزی ریاست محترم هیئت مدیره که موجبات افزایش انگیزه را به همراه دارد نهایت سپاسگزاری خود را اعلام و بر عزم و جزم خود مبنی بر پیشرفت روز افزون شرکت و عمل به تاکید مقام معظم رهبری بر ضرورت بهبود فضای کسب و کار و رونق تولید از هیچ کوششی دریغ نمی نماید.
انتهای پیام/

پژوهشیار