خبر/

مدرسه خیر ساز در روستای خورجستان هشترود به بهره‌برداری رسید

1398/09/24 - 16:40 - کد خبر: 9506
مدرسه، مدرسه‌سازی

نصر: مدرسه خیر ساز شوکت با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد تومان در روستای خورجستان از توابع بخش مرکزی هشترود افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا،  حاج خلیل استادی، خیر مدرسه ساز در حاشیه افتتاح این مدرسه در گفت‌گو با ایسنا، خاطر نشان کرد: مدرسه شوکت در زمینی به مساحت یکهزار متر مربع و با زیر بنای 456 متر مربع با معماری سنتی ساخته شده و تمامی درب و پنجره های مورد استفاده در این واحد آموزشی از چوب اعلا می باشد.
وی افزود: کمک اقتصادی به آموزش و پرورش در جهت پیشبرد اهداف آموزشی، ساخت خانه‌های بهداشت در روستاها برای بهبود کیفیت سلامت، ساخت مسجد، ساخت و توسعه مراکز علمی برای تحقیق و توسعه علم یک وظیفه ملی و همگانی است و باید افراد نیکوکار در حوزه های مختلف کمک حال دولت باشند.
وی اظهار کرد: ساخت این مدرسه به نام مادرم مرا بر آن می دارد که مدارس دیگری هم به اسم پدرم، برادران و خواهرانم ساخته و در اختیار آموزش و پرورش استان قرار دهم تا با این کار روح آنها قرین رحمت الهی گردد.
گفتنی است: حاج خلیل استادی علاوه بر مدرسه سازی در حوزه های دیگر نیز کمک حال دولت بوده از این رو می توان به اهدا درب و پنجره های چوبی کلینیک سلامت ممقان، درب و پنجره های دو باب مدرسه در مناطق زلزله زده ورزقان، درب های مرکز نگهداری معلولان زیر 14 سال هشترود و چندین مورد دیگر اشاره کرد.

انتهای پیام /

پژوهشیار