استاندار اردبیل؛

زیرساخت‌های انرژی شهرک گلخانه‌ای مغان تأمین می‌شود

1398/09/24 - 13:30 - کد خبر: 9490
اکبر بهنامجو

نصر: استاندار اردبیل گفت: زیرساخت‌های انرژی از جمله آب، برق و گاز و دیگر نیازمندی‌های شهرک گلخانه‌ای مغان تأمین می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از مهر، اکبر بهنام‌جو عصر دیروز در ستاد بررسی مشکلات شهرک گلخانه‌ای مغان عنوان کرد: به منظور رونق تولید و افزایش صادرات زیرساخت‌های انرژی شهرک گلخانه‌ای مغان از جمله آب، برق و گاز تأمین می‌شود.
به گفته وی ایجاد این شهرک می‌تواند در توسعه صادرات و رونق کارآفرینی نیز مفید واقع شده و آثار ارزشمندی را با خود همراه داشته باشد.
استاندار اردبیل تصریح کرد: راه آهن پارس آباد به جمهوری آذربایجان و ایجاد خط ریلی مذکور در سریعترین بازه زمانی می‌تواند زمینه را برای صادرات محصولات گلخانه‌ای فراهم کند.
بهنام‌جو ادامه داد: با تأمین شدن۱۵۰ میلیارد تومان منابع مالی خط ریلی و در ادامه راه اندازی پایانه صادراتی تازه کند سرعت بخشی به صادرات استان امکان پذیر خواهد شد.
وی تأکید کرد: پرداخت به موقع حق و حقوق کارگران شاغل در شهرک گلخانه‌ای مغان و توجه به بیمه کارگران از جمله مهمترین ضرورت‌های موجود است.
استاندار اردبیل شهرک گلخانه‌ای را باعث رونق بخشی مضاعف صادرات از استان دانست و افزود: این شهرک با هدف صادرات محصولات تولید شده به کشورهای همسایه به ویژه حضور در بازار بزرگ روسیه راه اندازی شده است.
انتهای پیام/

پژوهشیار