مدیر عامل پل معلق مشگین شهر خبر داد:

احداث اولین دوچرخه کابلی و هوایی کشور در مشگین شهر

1398/09/23 - 12:00 - کد خبر: 9377
پل معلق مشگین شهر

نصر: مدیر عامل پل معلق مشگین شهر از احداث اولین دوچرخه کابلی و هوایی کشور در این مجموعه گردشگری خبرداد.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، جواد قربانی در گفت وگویی با اشاره به پروژه‌های در دست احداث در مجموعه گردشگری پل معلق اظهار کرد: توسعه فضای سبز، اصلاح مبلمان محوطه پروژه، احداث تونل نور هم از دیگر اقداماتی است که برای زیبایی بصری این مجموعه احداث خواهد شد.
وی با بیان اینکه بزودی آیین کلنگ زنی این پروژه انجام و زمینه‌های احداث آن به سرعت فراهم می‌شود، خاطرنشان کرد: وضعیت نامناسب و کمبود سرویس بهداشتی در این مجموعه موجب نارضایتی برخی گردشگران شده بود که با ساخت سرویس بهداشتی جدید با ۲۰ چشمه در سایت A این مجموعه بزودی تکمیل می‌شود.
قربانی با بیان اینکه پل معلق برند گردشگری مشگین شهر است، ادامه داد: پیش بینی شده تا سال آینده در راستای جذب گردشگر برای این مجموعه گردشگری پل معلق شیشه‌ای را نیز در سایت B مجموعه احداث خواهد شد.
وی در مورد دیگر پروژه‌های گردشگری پل معلق افزود: سینما هفت بعدی، تونل نور و نور پردازی هم تا شروع فصل گردشگری در این مجموعه احداث می‌شود.
مدیر عامل مجموعه پل معلق مشگین شهر با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی در این مجموعه گفت: در کنار کارهای عمرانی هر سال بودجه جداگانه‌ای برای اقدامات فرهنگی در این مجموعه گردشگری در نظر گرفته شده است، بطوریکه نمونه آن برگزاری مسابقه استعداد یابی فصل جدید است که هر هفته روز جمعه در سینما پل معلق اجرا می‌شود.
به گفته وی در دی ماه امسال برنامه زمستان بیدار با برنامه‌های متنوع فرهنگی در سایت B مجموعه در سطح کشوری برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: امسال برنامه زمستان بیدار در سطح ملی و با حضور هشت استان به مدت سه روز در استان اردبیل برگزار خواهد
شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار