مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان غربی اعلام کرد:

ذخیره سازی 45 هزارتن ماسه و نمک در راهدارخانه های آذربایجان غربی

1398/09/23 - 11:49 - کد خبر: 9374
نمک

نصر: مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی از استقرار ۶۸ اکیپ درجاده‌ها و راهدارخانه‌های استان طی زمستان امسال خبرداد.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، ارسلان شکری در گفت و گویی با اشاره به طرح زمستانی سال ۹۸ به منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافران، رانندگان و در راه ماندگان ناشی از برف و کولاک در فصل سرد سال اظهار کرد: آذربایجان‌غربی دارای ۶۸ باب راهدارخانه که شامل ۳۰ راهدارخانه ثابت، ۱۵ راهدارخانه مرکزی و ۲۳ راهدارخانه سیار و استیجاری ‌ است آماده ارائه خدمات مختلف به مسافران است.
وی ادامه داد: ۹۰۰ نفر پرسنل راهداری اعم از ستادی در راهدارخانه و ۴۲۰ دستگاه ماشین الات سنگین و سبک، ۲۰ دستگاه برف روب مکانیزه با ۶۸ اکیپ راهداری عملیاتی و ۲۰ اکیپ گشت راهداری، امدادی آمادگی خود را برای اجرای طرح زمستانی سال ۹۸ اعلام کرده است.
شکری با اشاره به ذخیره نمک و ماسه در راهدارخانه های استان تصریح کرد: ذخیره نمک و ماسه در گردنه ها و راهدارخانه های استان به مقدار کافی و لازم موجود است که شامل 45 هزار تن ماسه و نمک شامل( 15 هزار تن نمک و 30هزار تن ماسه) است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همچنین از نگهداری و برقراری روشنایی به طول ۱۴۳ کیلومتر در محورهای استان و تعداد هزار عدد چراغ راهنما چشمک زن در نقاط احتیاطی و پرحادثه در استان خبردادو گفت: سه هزار کیسه نمک اضطراری در گردنه ها و سربالایی های محورها جهت استفاده موردی خودروها تعبیه شده است.
انتهای پیام/

پژوهشیار