رییس هیات جانبازان و معلولان ارومیه؛

تیم بانوان والیبال‌نشسته شهرداری ارومیه به لیگ برتر کشور راه یافت

1398/09/23 - 10:20 - کد خبر: 9358
والیبال نشسته

نصر: رییس هیات جانبازان و معلولان ارومیه گفت: تیم‌ والیبال نشسته بانوان شهرداری این شهر با کسب دو پیروزی و دو شکست در لیگ دسته یک کشور، جواز حضور در لیگ برتر ایران را کسب کرد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، یوسف رحیمی دیروز در گفت‌وگو با خبرنگار افزود: تیم‌ والیبال نشسته بانوان شهرداری ارومیه امروز، جمعه در چهارمین دیدار خود در سه ست پیاپی مقابل تیم هیات خوزستان به برتری رسید.

وی بیان کرد: این تیم پس از پیروزی مقابل تیم توان‌یابان همدان، در دومین گام در سه ست پیاپی مغلوب تیم فولاد مبارکه اصفهان شد و در سومین دیدار خود نیز با نتیجه سه بر دو مقابل هیات هرمزگان شکست خورد و به عنوان تیم سوم راهی لیگ برتر شد.

رحیمی گفت: در مجموع پس از برگزاری ۱۰ بازی، تیم‌های فولاد مبارکه اصفهان، هیات هرمزگان و شهرداری ارومیه با قرار گرفتن در جایگاه اول تا سوم جواز حضور در لیگ برتر را به دست آوردند.

وی ادامه داد: لیگ دسته یک والیبال نشسته بانوان کشور در گروه یک از ۲۰ تا ۲۲ آذرماه جاری با حضور تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، توان‌یابان همدان، هیات هرمزگان، هیات خوزستان و شهرداری ارومیه به میزبانی هرمزگان برگزار شد.

رییس هیات جانبازان و معلولان ارومیه گفت: پیش از این نیز رقابت‌های گروه دوم لیگ دسته یک کشور برگزار شد و تیم‌های خراسان رضوی، ذوب‌آهن اصفهان و هیات لرستان جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کردند.

رحیمی افزود: تیم والیبال نشسته بانوان این شهر سال گذشته نیز در لیگ یک کشور حضور داشت به طوری که مرحله نهایی دور قبل این مسابقه‌ها اسفندماه گذشته با حضور ۶ تیم آذربایجان‌غربی، مازندران، هرمزگان، البرز، شهرداری ورامین و  توان‌یابان‌ همدان به میزبانی ارومیه برگزار شد.

 «ناصر حسن‌پور» و «پری مردمیدان» از ملی‌پوشان ارومیه‌ای تیم‌های ملی والیبال نشسته مردان و زنان ایران هستند.
انتهای پیام/

پژوهشیار