خبر/

تلاش مجدد المپیک مارسی برای جذب آزمون

1402/03/03 - 20:56 - کد خبر: 93094
سردار آزمون

نصر: مهاجم تیم ملی ایران همچنان مورد توجه باشگاه المپیک مارسی قرار دارد.

به گزارش نصر، سایت «فوت‌مرکاتو» فرانسه درباره وضعیت سردار آزمون در نقل‌وانتقالات پایان فصل 23-2022 نوشت:‌ «باشگاه المپیک مارسی همیشه در تابستان دنبال مرواریدی کمیاب در خط حمله است. این باشگاه فصل گذشته توانست الکسیس سانچس را جذب کند و این بازیکن با آمار 18 گل و سه پاس گل نشان داد که خرید خوبی محسوب می‌شود.
آنها امسال می‌خواستند مهاجم دیگری را به خدمت بگیرند تا در کنار مهاجم بارسلونا و آرسنال به میدان برود و در نهایت، ویتینیا را با مبلغ 32 میلیون یورو به خدمت گرفتند. این باشگاه در مسیر جذب سردار آزمون قرار داشت؛ بازیکنی که در سال 2021 به المپیک مارسی بسیار نزدیک شد و در زمستان نیز چشم مارسی را گرفت. این بازیکن ایرانی در نیمه نخست فصل با پیراهن بایرلورکوزن درخشش چندانی نداشت و آماده تغییر تیم بود، اما این انتقال نهایی نشد.
مهاجم تیم ملی ایران پیش‌تر در مورد عقد قرارداد با المپیک مارسی گفته بود: «انتقالم به مارسی نهایی و حتی شماره پیراهن من هم انتخاب شده بود. این انتقال در آخرین دقیقه لغو شد و من در بایرلورکوزن ماندم». او در 32 بازی بایرلورکوزن آمار چهار گل و چهار پاس گل از خودش بر جای گذاشت.
با این وجود، المپیک مارسی هنوز به جذب آزمون بسیار علاقه‌مند است. رسانه «اسپورت بیلد» این مطلب را گزارش داد و نوشت که مارسی برای خرید او باید بیشتر از 10 میلیون یورو هزینه کند. آزمون تا سال 2027 با بایرلورکوزن قرارداد دارد و چنین مبلغی را درخواست خواهد کرد. این باشگاه مخالف این جدایی نخواهد بود».
انتهای پیام/

پژوهشیار