در همایش شرکت بیمه پاسارگاد مطرح شد؛

حال و آینده را باهم بسازیم/ معرفی طرح جدید بیمه عمر و تامین آتیه تکمیلی بازنشستگی پاسارگاد

1402/03/03 - 22:10 - کد خبر: 93053
بیمه پاسارگاد

نصر: همایش علمی،آموزشی و معرفی و تقدیر از شبکه فروش برتر شرکت بیمه پاسارگاد در سطح منطقه با عنوان  «حال وآینده را باهم بسازیم» با هدف ارتقاء توانمندیها و انگیزش شبکه فروش و معرفی و تبیین طرح جدید«بیمه عمر و تامین آتیه تکمیلی بازنشستگی» در سالن آمفی تئاتر پتروشیمی تبریز برگزار شد.

به گزارش نصر، "مسعود احمدی" مدیر شعب منطقه 6 (استان های آذربایجان شرقی و اردبیل) شرکت بیمه پاسارگاد در این همایش که در تاریخ سوم خرداد ماه درسالن همایش پتروشیمی تبریز برگزار شد،گفت:هدف از برگزاری این همایش ارتقاء مهارتها،توانمندیها و انگیزش شبکه فروش در راستای توسعه فعالیتهای حوزه فروش و ارائه خدمات بیمه ای و همچنین تبیین و معرفی طرح جدید بیمه تکمیلی بازنشستگی بوده و در این مراسم قرار است با معرفی شعب برتر به لحاظ درصد رشد و همچنین معرفی رتبه های برتر شبکه فروش نمایندگان در 4 گروه نمایندگان عمومی،مدیران توسعه،مدیران فروش و نمایندگان فروش تخصصی بیمه های زندگی از هر شعبه در قالب 65 نفر تجلیل بعمل آمده و بعنوان اولین منطقه در سطح کشور از طرح جدید بیمه نامه عمر و تامین آتیه تکمیلی بازنشستگی رونمائی شود.
وی با بیان اینکه این همایش در راستای افزایش انگیزه و توانمندیهای شبکه فروش  و ارتقاء مهارتها و سطح دانش و آگاهیهای علمی در حوزه های فنی و فروش بصورت سالانه در استانها توسط مدیریتهای مناطق شرکت برگزار می شود،گفت:در حال حاضر گسترده ترین شبکه فروش بیمه ای در بین شرکتهای بیمه ای متعلق به بیمه پاسارگاد بوده و در سطح این منطقه نیز بالغ بر 6 هزارو 700 نفر اعم از نماینده عمومی و ارکان سازمان فروش بیمه های زندگی فعالیت می کنند که بر اساس آخرین آمار به لحاظ حق بیمه تولیدی رتبه چهارم صنعت بیمه و رتبه سوم دربین شرکتهای بیمه خصوصی را درسطح منطقه به خود اختصاص داده است.


وی در ادامه به اهمیت و نقش بیمه های زندگی اشاره نموده و گفت : در این راستا بیمه نامه ای با عنوان بیمه نامه«عمر وتامین آتیه تکمیلی بازنشستگی» با شعار«ایام عزت مستدام» در اسفندماه سال گذشته با حضور  رئیس کل محترم بیمه مرکزی،در تهران رونمائی شد که امروز در سطح مناطق برای اولین بار این طرح برای اعضاء شبکه فروش این منطقه معرفی و تبیین خواهد شد.
احمدی اضافه کرد: در طول این سالها به واسطه همکاری و همراهی تک تک همکاران،منطقه 6 در حوزه های مختلف در سطح شرکت پیشرو بوده و امیددار است در خصوص این طرح جدید نیز،با توجه به قابلیتها و پتانسیلهای موجود قدمهای موثری  برداشته شده و بعنوان یکی از مناطق پیشرو در ارائه این طرح جدید باشیم.
وی با بیان اینکه تلاش داریم مطالبه گری را دربین تمام ارکان بعنوان یک فرهنگ الگو سازی نمائیم افزود: مطالبه خواسته های بحق و قانونی و سازمانی بایستی به عنوان یک فرهنگ سازمانی جا انداخته شود تا بتوانیم به نتایج مورد انتظار دست پیدا کنیم. وی ادامه داد،از سال گذشته  تخصصی سازی فروش در بین شبکه فروش تابعه را بصورت جدی دنبال می کنیم  ویکی از جنبه هائی که در بحث فروش اهمیت بسزائی دارد،توجه به مزیت ها و قابلیتهای رقابتی می باشد.
 
 
وی در پایان با اشاره به اینکه در سطح منطقه قابلیتها و پتانسیلهای بالقوه قابل توجهی از منظر بیمه ای وجود دارد،گفت:همواره در جلسات به این موضوع تاکید شده است که در تدوین استراتژی فروش و بازاریابی می بایست به گوشه های ویژه بازار که بعضا ازدید مغفول هستند توجه ویژه ای داشته باشیم.
این گزارش حاکی است ،در ادامه ولی زاده مدیر بیمه های عمر وتامین آتیه شرکت بیمه پاسارگاد با بیان اینکه بیمه تکمیلی بازنشستگی عمر وتامین آتیه محصول مهمی در شرکت و صنعت بیمه می باشد و باید بصورت مداوم بر اساس نیازهای موجود بروزرسانی شود،گفت:شرکت در 9 ام اسفند ماه سال گذشته این محصول جدید را با امکان پرداخت مستمری رونمائی کرد که برای اولین بار نیز در سطح منطقه 6 معرفی می شود.
وی با اشاره به اینکه شرکت بیمه پاسارگاد در طول فعالیت چند ساله خود شایستگیهای بسیاری را کسب نموده است افزود: 55 درصد بازار سرمایه صنعت بیمه در کشور متعلق به بیمه پاسارگاد بوده  و شرکت بیمه پاسارگاد به پشتوانه قابلیتها و توانمندیهای ویژه بالاترین سهم از بازار بیمه های زندگی را دارا می باشد.
این گزارش می افزاید،در ادامه پنل تخصصی معرفی و تبیین این محصول جدید برگزار و در انتهای همایش با حضور تعدادی از مسئولین استانی من جمله فرماندار کلانشهر تبریز،مدیرکل امور اقتصادی و دارائی و مدیر مسئول آژانس خبری نصر نیوز طی آئینی از شبکه فروش برتر معرفی وتقدیر بعمل آمد.


انتهای پیام/

پژوهشیار