واکنش فرمانده ارشد نظامی آذربایجان شرقی و اردبیل به جنایت تروریست ها در جنوب شرق کشور؛

تعدی و تجاوز به مرزهای کشور ایران اسلامی بی پاسخ نخواهد ماند

1402/03/02 - 12:26 - کد خبر: 92975
امیر سرتیپ شفیعی

نصر: فرمانده ارشد نظامی آجا در استان های آذربایجان شرقی و اردبیل با هشدار به گروهک های تروریستی جنوب شرق کشور، تاکید کرد: تعدی و تجاوز به مرزهای کشور ایران اسلامی بی پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش نصر، امیر سرتیپ دوم امیرحسین شفیعی ضمن تسلیت به خانواده معزز شهدای مرزبانی حادثه سراوان افزود: فرزندان ایران اسلامی در کسوت سربازی و دفاع از حدود و ثغور میهن اسلامی و ملت ایران، از جان خود گذشته اند و ترورها و تجاوزات کور گروهک های خود فروخته و خائن بر اراده و عزم مجاهدان فی سبیل الله تاثیری نخواهد گذاشت.

وی تاکید کرد: این حادثه ناجوانمردانه برادران عزیزمان در مرزبانی فراجا را داغدار کرد، اما قطعاً بر عزم مرزبانان ایران اسلامی همراه با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع از حدود و ثغور جمهوری اسلامی ایران و آرمان های انقلاب اسلامی و انتقام خون این شهیدان عزیز افزود.

به گزارش نصر، شب 31 اردیبهشت ماه حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان در سراوان و تلاش آنها برای ورود به کشور با مقاومت مرزبانان دلیر و غیرتمند برجک مرزبانی روبه رو شد که در این درگیری متاسفانه پنج تن از مرزبانان عزیز ایران اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. 


 
بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات فراجا، اسامی شهدای مرزبان در سراوان به نام‌های گروهبان یکم شهید "حسین بادامکی"، گروهبانیکم شهید "علی غنی با تدبیر"، سرباز وظیفه شهید "محمد جمالزاده"، سرباز وظیفه شهید "یونس سیفی نژاد" و سرباز وظیفه شهید "ناصر حیدری" اعلام شد.

انتهای پیام/

پژوهشیار