مدیر مخابرات منطقه ای آذربایجان شرقی خبر داد؛

آنتن دهی اتوبان تبریز - سهند معطل اراده اداره برق!

1402/03/02 - 07:20 - کد خبر: 92924
آزادراه تبریز - سهند سیاوش شهبازی

نصر: مدیر مخابرات منطقه ای آذربایجان شرقی گفت: تمام تجهیزات مربوط به آنتن دهی اتوبان سهند آماده بوده ولی یک و نیم میلیارد تومان هزینه برای تامین برق مورد نیاز است که شرکت همراه اول و توزیع برق استان آن را قبول نکرده و چندین ماه است که این موضوع کش و قوس یافته است.

به گزارش نصر، ناصر شهبازی، مدیر مخابرات منطقه ای استان در گفتگو با نصر در خصوص مشکلات مربوط به آنتن دهی اتوبان سهند - تبریز و اینترنت ضعیف شهر سهند گفت:در سال گذشته با حضور اعضای هیات مدیره شرکت همراه اول، درخواست آنتن دهی اتوبان سهند - تبریز را دادیم و در همین زمینه یک دکل توسط مخابرات گذاشته شد. 
وی در ادامه افزود: هر سایت حدود ۶ الی ۷ میلیارد تومان هزینه دارد که خوشبختانه مجوز آن را دریافت کردیم. همچنین در چند نقطه درخواست حل این مشکل را داشتیم که مشکل آنتن دهی سه نقطه مختلف حل شد ولی همچنان مشکل این منطقه پابرجاست.
مدیر مخابرات منطقه ای استان گفت: تمام تجهیزات مربوط به آنتن دهی اتوبان سهند آماده بوده ولی یک و نیم میلیارد تومان هزینه برای تامین برق مورد نیاز است که شرکت همراه اول و توزیع برق استان آن را قبول نکرده و چندین ماه است که این موضوع کش و قوس یافته است.
وی از پیگیری استاندار و دادستان در خصوص حل این مشکل خبر داد و اظهار داشت: شرکت همراه اول اعلام کرد بیش از ۲۰۰ میلیون نمی تواند پرداخت کند که دادستان درخواست پرداخت هزینه به صورت نصف نصف را داشت که همچنان منتظر پرداخت این شرکت هستیم.
وی افزود: در جلسات اعلام شده است که این اتوبان به طور کامل تحویل داده نشده و هیچکدام از امکانات لازم در آن ایجاد نشده است.  
شهبازی با گلایه ازبرخی ارگان های استان خاطر نشان کرد:  شرکت توزیع برق آنطور که باید همکاری نکرده و در صورت حل مشکل برق رسانی، مشکل آنتن دهی هم حل خواهد شد. 
انتهای پیام/

پژوهشیار