رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز:

همایش بزرگ پیاده روی پنج خرداد در تبریز برگزار می شود

1402/02/31 - 13:38 - کد خبر: 92819
همایش پیاده روی

نصر: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرسان تبریز با اشاره به اثر گذاری چشمگیر همایش‌های پیاده روی در روند گرایش مردم به سمت ورزش، گفت: همایش بزرگ پیاده روی ۵ خرداد در تبریز برگزار می شود.

به گزارش نصر، مهدی نوایی صبح یک شنبه در جمع خبرنگاران با دعوت از مردم کلانشهر تبریز برای حضور در همایش پیاده روی ۵ خرداد در تبریز افزود: همایش پیاده روی ۵ خرداد در کلانشهر تبریز نمود توسعه ورزش همگانی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیزمان و سلحشوری رزمندگان هشت دفاع مقدس در تبریز خواهد بود.
رئیس اداره ورزش و جوانان هرستان تبریز عنوان داشت: برگزاری همایش‌های پیاده روی ترویج فرهنگ ورزش و تندرستی در جامعه ماشینی امروزی است.
نوایی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی ۵ خرداد در تبریز که از شبکه ۳ سیما به صورت زنده در قالب برنامه صبح و نشاط پخش شود.
وی با اشاره به اینکه این برنامه به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر و هفته کرامت انجام خواهد گرفت، یادآور شد: روز جمعه ۵ خرداد از ساعت ۸ صبح در مسیر جاده ائل گولی به طرف عمارت پارک تاریخی ائل گولی با حضور پرشور عموم برگزار خواهد شد و همچنین با همکاری و حمایت ارگان‌های مختلف شاهد برگزاری باشکوه‌تر همایش‌های پیاده روی خانوادگی باشیم.
نوایی تاکید کرد: همایش‌های پیاده روی در قالب خانوادگی گام مناسب در راستای فرهنگ سازی ورزش و ایجاد همدلی بین اعضای خانواده‌ها می‌باشد و سیاست اداره کل ورزش و جوانان و شهرستان تبریز با حمایت دستگاه‌ها خصوصاً شهرداری کلانشهر تبریز، ناحیه مقاومت و فرمانداری شهرستان تبریز توجه ویژه به توسعه ورزش همگانی، برنامه‌های ورزش عمومی در بین شهروندان است.
نوایی اظهار داشت: توسعه ورزش همگانی نیازمند فرهنگ‌سازی است که منویات مقام معظم رهبری و سیاست نظام مقدس جمهوری اسلامی و اهتمام تمام مسئولین استانی و کلانشهر تبریز و علاوه بر ایجاد شور و نشاط و افزایش سلامتی و تندرستی بین شهروندان، موجب افزایش سرمایه اجتماعی شهر نیز خواهد شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار