مدیرعامل شرکت گاز استان؛

61روستای آذربایجان‌شرقی در سال‌جاری به شبکه گاز متصل شدند

1398/09/21 - 11:49 - کد خبر: 9269
گاز رسانی

نصر: مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی گفت: امسال ۶۱ روستای استان به مدار مصرف گاز طبیعی متصل شده است.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، سیدرضا رهنمای توحیدی روز پنجشنبه به خبرنگاران اعلام کرد: با اجرای ۶۰۶ کیلومتر شبکه گازرسانی در این ۶۱ روستا ۲۲۰۷ خانوار جدید از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.
وی با اشاره به نزدیک بودن اتمام گازرسانی به شهرها و روستاهای استان آذربایجان شرقی ادامه داد: هم اکنون ۹۵.۳۵ درصد خانوارهای روستایی استان، تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند.

توحیدی به سایر پروژه های در حال اجرای گازرسانی روستایی در استان اشاره و اظهار کرد: گازرسانی به ۳۳۵ روستای استان در دست اجرا می باشد که با اتمام این پروژه ها درصد بهره مندی خانوار روستایی به ۹۸.۷۴ درصد افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به اهداف و چشم انداز آتی این شرکت پس از اتمام گازرسانی اظهار داشت:  شرکت گاز استان آذربایجان شرقی برترین شرکت خدماتی استان و یکی از سه شرکت برتر گاز استانی کشور تا سال ۱۴۰۴ با تمرکز بر اهداف کلان، بیشترین سهم جایگزینی گاز طبیعی با سایر سوختهای فسیلی، رشد سطح کیفیت
خدمات توزیع گاز طبیعی به مشتریان، توسعه پایدار فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی، رشد مستمر بهره­ وری عملیات شرکت و نوآوری در ارائه خدمات و فناوری­ های گازرسانی خواهد بود.

در زمان حاضر ۲۰۸۶ روستای استان به شبکه گاز متصل هستند.
پیش از این از ۲۷۲۲ روستای استان، ۲۰۲۵ روستا از گاز طبیعی بهره مند شده بودند که ۱۲۶ مورد آن در سال گذشته به تحقق رسید.

انتهای پیام/

پژوهشیار