فرماندار شهرستان اهر:

آزادسازی خرمشهر،‌ نقطه عطف تاریخ دوران دفاع مقدس است

1402/02/24 - 13:19 - کد خبر: 92413
ابوالفضل غنی زاده

نصر: فرماندار شهرستان اهر، آزادسازی خرمشهر را نقطه عطف تاریخ دوران دفاع مقدس برشمرد و گفت: ولایت‌مداری رزمندگان اسلام در آزادسازی خرمشهر، مهم‌ترین نقطه قوت در شکل‌گیری این پیروزی بود. 

به گزارش نصر، ابوالفضل غنی‌زاده در جلسه هماهنگی گرامیداشت حماسه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در شهرستان اهر، اظهار کرد: سوم خرداد نقطه عطفی در دوران جنگ تحمیلی است که در سایه از خودگذشتگی‌ها، رشادت‌ها، فداکاری‌ها و دلاوری‌های رزمندگان اسلام در مقابل ارتش تا بن دندان مسلح بعث که مورد حمایت بسیاری از کشورهای جهان نیز بود به پیروزی رسیدند. 
وی ادامه داد: آزادسازی خرمشهر نماد مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر رژیم بعثی و سایر دشمنان ایران اسلامی برشمرد و بر لزوم مشارکت تمامی ادارات، دستگاه‌ها و نهادها در برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های گرامیداشت حماسه سوم خرداد در شهرستان اهر است.
غنی زاده عنوان کرد: برنامه‌های گرامیداشت حماسه سوم خرداد که توسط سپاه ناحیه اهر برگزار خواهد شد، غبارروبی گلزار شهدا، اجرای برنامه‌های فرهنگی و…، دیدار با خانواده‌ معزز شهدا، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، نشست‌های روشنگری و خاطره گویی، برگزاری مسابقات فوتسال جام مقاومت و… است.
وی همچنین بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان تاکید کرد و گفت: انتقال ارزش‌ها و مفاهیم دوران دفاع مقدس به نسل‌های جدید جامعه می تواند در راستای ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت بسیار مثمر ثمر باشد. 
انتهای پیام/

پژوهشیار