/اطلاع رسانی/

آیین افتتاح صدمین برند شاپ بارز در تبریز برگزار شد

1398/09/20 - 14:00 - کد خبر: 9187
شاپ بارز شاپ بارز

نصر: صدمین برند شاپ بارز و همچنین سامانه فروش لوازم و خدمات خودرو "کاچار" در مجموعه لاستیک کاران برتر در تبریز افتتاح شد.

به گزارش نصر، صدمین برند شاپ بارز با حضور مدیر کل فروش گروه صنعتی لاستیک بارز، رئیس انجمن نیرو محرکه همگن و قطعات خودرو کشور، مدیر عامل لاستیک کاران برتر نمایندگی فروش لاستیک بارز در تبریز وجمعی از مدیران این صنعت افتتاح شد.

مهدی فیضی درخشی، مدیر عامل شرکت لاستیک کاران برتر نمایندگی فروش محصولات بارز در تبریز با بیان اینکه  از سال ۱۳۸۲ فعالیت های این مجموعه از قالب سنتی مغازه به شرکت تبدیل شد و با افزایش امکانات و نیروی انسانی، موفق به اخذ چندین نمایندگی از تولیدکنندگان معتبر داخلی و خارجی گردید، گفت: با افتتاح صدمین برند شاپ بارز در تبریز هدف داریم در رونق اقتصادی و توسعه حمل نقل شمال غرب کشور نقشی ایفا کنیم.

وی افزود: افتتاح این برند شاپ سبب حذف واسطه گری، جلوگیری از فروش کالای قاچاق، افزایش فروش و ارائه خدمات نوین فروش خواهد شد و همین عوامل به رشد اقتصادی متطقه نیز کمک خواهد کرد.

وی اضافه کرد: لاستیک کاران برتر در راستای مشتری مداری و با هدف توسعه شبکه فروش خود و جهت حل مشکلات خریدهای سنتی و فیزیکی، فعالیت تجارت الکترونیکی را نیز در دستور کار خود قرار داده است و در همین راستا اقدام به انتشار وب سایت فروشگاهی خود نموده است.

درخشی ادامه داد: این شرکت با بهره گیری از جدیدترین فناوری ها در صنعت ارتباطات، اقدام به خلق بیشترین مزیت برای مشتریان و تأمین رضایت حداکثری آنها کرده است تا بدون اتلاف وقت، در راحت ترین مکان ممکن (منزل، محل کار، یا ...) پس از ارزیابی کمی و کیفی، بهترین گزینه را انتخاب کنند.

وی افزود: در همین راستا نرم افزار کاچار که سامانه فروش لوازم و خدمات خودرو است، همزمان با افتتاح این برند شاپ، فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

در ادامه آیین افتتاح، رضا پاشایی رئیس انجمن نیرو محرکه همگن و قطعات خودرو کشور گفت: استارت آپ هایی که خدمات آنلاین ارائه می دهند، راه حلی برای رفع نیاز مشتری، ایجاد اشتغال و در نتیجه رشد اقتصادی هستند.

وی با اشاره به اینکه قطعه‌سازی و مجموعه‌سازی خودرو از مهم‌ترین صنایع اشتغالزا و اهرم رشد اقتصادی در آذربایجان شرقی بود، افزود: تبریز قلب تپنده صنعت خودرو در سطح کشور بود اما امروزه کمی از جایگاه خود فاصله گرفته است، بنابراین باید با استفاده از راهکارهای نوین و ارائه راه حل های فناورانه صنعت خودرو تبریز را دوباره زنده کرد.

این گزارش می افزاید، یحیی زاده، مدیر کل فروش گروه صنعتی بارز با حضور در این آیین، گفت: محصولات تولید شده در گروه صنعتی بارز که از نظر حجم تولید رکورد جدیدی در این صنعت به حساب می‌آید، در  بین نمایندگان و خودرو سازان بزرگ کشور توزیع شده و بخش عمده‌ای از نیاز بازار را تامین کرده است.

وی افزود: شیوه توزیع گسترده و سراسری تایر توسط بارز باعث دسترسی آسان مصرف‌کننده نهایی به تایر در بازار شد که این امر درنهایت به ثبات قیمت‌ها کمک می کند.

وی همچنین فعالیت های مدیر عمل شرکت لاستیک کاران برتر را شایان تقدیر دانست و از افتتاح صدمین برند شاپ بارز در تبریز ابراز خوشحالی کرد.

انتهای پیام/

پژوهشیار