خمز در نشست خبری قبل بازی مقابل مس؛

باید با ذهنیت برنده وارد زمین شویم/ سه دیدار پایانی باید همزمان برگزار می‌شد 

1402/02/14 - 14:08 - کد خبر: 91712
پاکو خمز

نصر: سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: دیدار سختی در پیش داریم و باید با ذهنیت برنده وارد زمین شویم.

به گزارش نصر، «پاکو خمز» در نشست خبری قبل بازی مقابل مس کرمان، اظهار داشت: بارها گفته‌ام که تعطیلی‌ متعدد، به لیگ ایران ضربه می‌زند. وقفه‌های ایجاد شده در لیگ به نفع تیم‌ها به ویژه تیم‌هایی که از جام حذفی کنار رفته‌اند، نیست. 
وی ادامه داد: ما پس از چند روز استراحت، تمرینات‌مان را انجام داده‌ایم و می‌دانیم سه بازی خیلی مهم و تأثیرگذار در پیش داریم که باید آماده باشیم. سه بازی پایانی جایگاه‌مان در لیگ را مشخص می‌کند و آماده کسب سه امتیاز بازی با مس هستیم.
سرمربی تراکتور در رابطه با ضرورت برگزاری همزمان بازی‌های پایانی لیگ، بیان کرد: فکر می‌کنم از همان ابتدا باید سه هفته پایانی به صورت همزمان برگزار می‌شد. اینکه یک سری تیم‌ها دیرتر بازی می‌کنند، به نفع‌شان است. 
خمز با بیان اینکه روح رقابت باید سالم باشد، تاکید کرد: برخی تیم‌ها از برنامه بازی‌ها متضرر شده‌اند. ابتدا اعلام کرده بودند تمامی بازی‌ها در یک روز و به صورت همزمان برگزار می‌شود؛ سپس تاریخ برگزاری را عوض کردند. چنین تصمیمات به نفع لیگ نبوده و لیگ ایران باید ثبات داشته باشد.
وی با تاکید بر اینکه مس برای بقا و ما برای کسب رتبه چهارم جدول می‌جنگیم، توضیح داد: بازی سختی پیش‌رو داریم و باید با ذهنیت برنده وارد زمین مسابقه شویم. تمرکز تیمی در این دیدار بسیار حائز اهمیت است؛ همچنین تلاش و میزان دوندگی دو تیم تعیین کننده بوده و می‌خواهیم به هدفمان که کسب سه امتیاز بازی است، دست یابیم.
خمز در رابطه با محرومان و مصدومان تیمش برای بازی مقابل مس، توضیح داد: پوریا آریاکیا را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.
انتهای پیام/

پژوهشیار