رئیس کل دادگستری استان اردبیل؛

مدیر آب منطقه‌ای اردبیل به ۲۰ سال حبس محکوم شد

1398/09/20 - 11:11 - کد خبر: 9170
ناصر عتباتی

نصر: رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: حکم قطعی پرونده تخلفات در آب منطقه‌ای شهرستان اردبیل صادر شد و مدیر اختلاسگر آب منطقه‌ای اردبیل به 20 سال حبس محکوم شد.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، ناصر عتباتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با بررسی پرونده تشکیل یافته و نیز تطابق با رای قطعی دادگاه تجدید نظر سلامت عزیزی مدیرآب منطقه‌ای شهرستان اردبیل به دلیل مشارکت در اختلاس به یک میلیارد ریال جزای نقدی، انفصال دائم از خدمات دولتی، ارتشاء به هفت سال حبس و 74 ضربه شلاق محکوم شده است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل ادامه داد: متاسفانه با بررسی پرونده محکوم مشخص شد که این فرد در معاملات دولتی تبانی کرده و با جعل اسناد دولتی و سوءاستفاده از موقعیت شغلی اجرای قوانین را زیرپا گذاشته و اقدام به جرم کرده است که به هیچ وجه قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: همچنین موسی جوادی متهم دیگر این پرونده نیز بابت مشارکت در اختلاس به هفت سال حبس، بابت ارتشاء به هفت سال حبس، جعل اسناد رسمی به دو سال حبس و سه فقره یک میلیارد ریال جزای نقدی و در مجموع 21 سال حبس محکوم شده و محکومیت چهار نفر از متهمان دیگر نیز شامل جزای نقدی و شلاق است.

عتباتی ادامه داد: اجازه اعلام صدور حکم قطعی پرونده سوءجریان آب منطقه‌ای در رسانه‌ها براساس حکم دادگاه است بطوریکه برخورد جدی با متهمان و سوءاستفاده کنندگان از منصب دولتی در دستور کار قرار گرفته و دستگاه قضائی در این زمینه بدون هیچ شوخی و اغماضی ورود پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

پژوهشیار