خبر/

رونمایی از سند برنامه راهبردی ورزش استان بر اساس آمایش سرزمینی 

1402/02/11 - 22:20 - کد خبر: 91487
جلسه

نصر: از سند برنامه راهبردی ورزش آذربایجان شرقی بر اساس آمایش سرزمینی با حضور ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی رونمایی شد.

به گزارش نصر، سند برنامه راهبردی ورزش آذربایجان شرقی بر اساس آمایش سرزمینی با حضور ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی روز یکشنبه 10 اردیبهشت ماه 1402 در مجتمع فرهنگی و ورزشی صدرا تبریز رونمایی شد.
گفتنی است این طرح با هدف توسعه پایدار با ارتقاء سطح کمی و کیفی ،توسعه اهداف خرد و کلان ورزش استان، تحقق جامعه دانا محور مبتنی بردانش و فناوری پیشرفته، رسیدن به یک جامعه سالم و با نشاط و با در نظر گرفتن آموزه های دینی جهت رسیدن ورزش استان به جایگاه شایسته طراحی شده است.
ویژگی بارز این طرح شناسائی و اولویت بندی مسائل و مشکلات ورزش استان و راهکارهای ارائه شده از طریق حضور در شهرستان ها، برگزاری جلسات تخصصی با کارشناسان ادارات ورزش و جوانان و بر اساس آمایش استانی و ظرفیت های موجود هر شهرستان بوده است.
برنامه های راهبردی و عملیاتی در حوزه های مختلف ورزشی در سطح استان و شهرستان با توجه به اسناد بالادستی ،تحقق شعار سال 1402 و با تاکید بر بیانیه گام دوم انقلاب و عدالت محوری تهیه و تنظیم شده است.
انتهای پیام/

پژوهشیار