شهردار منطقه۳ تبریز خبر داد:

تداوم عملیات تعریض خیابان 12 متری شهید منتظری در ضلع شرقی پارک باغشمال

1402/02/10 - 11:05 - کد خبر: 91377
عملیات عمرانی

نصر: شهردار منطقه ۳ تبریز ازتداوم عملیات تعریض خیابان ۱۲ متری شهید منتظری در ضلع شرقی مرکز فرهنگی تاریخی پارک باغشمال خبر داد.

به گزارش نصر، اکبر پورخردمند با اعلام این خبر اظهار داشت: جهت سهولت دسترسی شهروندان به مرکز فرهنگی تاریخی پارک باغشمال وهمچنین کاستن از بار ترافیکی منطقه ، شهرداری منطقه ۳ اقدام به تعریض خیابان  ۱۲ متری منتظری در ضلع شرقی این پارک نموده و به زودی  تردد شهروندان در این مسیر تسهیل خواهد شد.
وی افزود: به دلیل قرار داشتن واحدهای مسکونی و عرض کم  خیابان شهید منتظری در کنار پارک باغشمال امکان تردد وسایل حمل و نقل در این محدوده با مشکل مواجه بود که برای راحتی شهروندان و سهولت در رفت و آمد اهالی، شهرداری منطقه ۳  نسبت به تعریض این خیابان اقدام می کند.
وی افزود: با تعریض این خیابان علاوه بر اینکه رفت و آمد شهروندان بدون هیچ مشکلی صورت خواهد گرفت ، بلکه راه دسترسی شهروندان به مرکز فرهنگی تفریحی پارک باغشمال نیز به سهولت امکان پذیر خواهد بود.
پورخردمند همچنین از احداث 300  متر پیاده رو در این خیابان خبر داد وگفت: هم اکنون عملیات کف سازی این پیاده رو به 300 متر وعرض 2 متر در حال اجرا می باشد.
وی در پایان افزود: برای رفاه حال شهروندان و مراجعین به مرکز فرهنگی و تاریخی پارک باغشمال احداث محل پارک خودرو به عرض 5 متر در این خیابان در حال احداث می باشد.
انتهای پیام/

پژوهشیار