خبر/

اردوغان پس از چند روز کسالت در انظار عمومی دیده شد

1402/02/09 - 14:57 - کد خبر: 91335
اردوغان

نصر: بر اساس گزارش خبرنگار اسپوتنیک، رجب طیب اردوغان که از چند روز پیش و بعد از انتشار گزارش‌هایی درباره بیمار شدنش تمام رویدادهای انتخاباتی را لغو کرد، برای نخستین بار در انظار عمومی ظاهر شد.

به گزارش نصر، خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد، اردوغان به همراه همسرش امینه، الهام علی‌اف، رئیس جمهوری آذربایجان و همسر او و همچنین عبدالحمید الدبیبه، نخست وزیر لیبی امروز شنبه در فستیوال "تکنوفست" شهر استانبول با موضوع تکنولوژی و هوا-فضا حضور یافت.
اردوغان سه‌شنبه گذشته مصاحبه زنده تلویزیونی خود را به خاطر بد شدن حالش نیمه کاره رها کرد. رئیس جمهور ترکیه بعد از یک وقفه طولانی مجددا به پخش زنده بازگشته و گفت که دچار ناراحتی معده شده است. او روز بعد از آن به توصیه پزشک حضورش در چند تجمع انتخاباتی را لغو کرد. برخی رسانه‌ها همچنین در ادامه گزارش دادند، اردوغان سکته قلبی کرده اما دفتر رئیس جمهور ترکیه این گزارش‌ها را تکذیب کرد.
 
روز پنجشنبه رئیس جمهور ترکیه از طریق ویدیو کنفرانس در مراسم افتتاح تحویل سوخت هسته‌ای به نیروگاه هسته‌ای آق قویو ترکیه شرکت کرد. اروغان روز جمعه نیز از طریق ویدیو کنفرانس در مراسم افتتاح پلی به روی رودخانه سیهان در آدانا شرکت داشت.
انتهای پیام/

پژوهشیار