مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری: 

سهند می تواند با همکاری و همدلی شورا و شهرداری به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شود

1402/02/09 - 12:52 - کد خبر: 91319
مرتضی موحدنیا

نصر: مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گفت: سهند می تواند با همکاری و همدلی شورا و شهرداری به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شود.

به گزارش نصر، روز گذشته مرتضی موحدنیا پس از بازدید و مشاهده نزدیک از وضعیت پروژه‌ها و کیفیت اجرایی آنها و در بازدید های مشابهی که از سایر شهرها شده، اظهار داشت: سهند می تواند با همکاری و همدلی شورا و شهرداری به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده و الگویی برای سایر شهر ها باشد.
وی با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی شهرداری سهند نمونه‌ای از همکاری موفق بین دستگاه‌های اجرایی و مردم است، امیدواری خود را از ادامه روند مثبت و پرسرعت اجرای این طرح‌ها در این شهر اعلام کرد.
در ادامه مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی گفت: کارهای انجام شده و در دست انجام قابل تحسین است و من از شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی شهر در این خصوص تشکر ویژه می نمایم.
موحدنیا در پایان از همکاری و هماهنگی بین شهرداری سهند و اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری نسبت به اجرای طرح‌ها و پروژه هایی که به بهبود زندگی شهروندان کمک می کند، تأکید کرد و افزود: از طرف اداره کل، همه‌ی پشتیبانی‌های لازم برای تسریع در روند اجرای چنین پروژه‌هایی را تضمین می نماییم.
انتهای پیام/

پژوهشیار