مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان

اصلاح ۲۵ نقطه حادثه خیز در جاده‌های آذربایجان‌شرقی

1402/02/08 - 16:57 - کد خبر: 91271
جاده

نصر: مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: امسال ۲۵ نقطه حادثه خیز در جاده‌های استان که پیش از این شناسایی شده بودند اصلاح می‌شوند.

به گزارش نصر، علیزاده گفت: آذربایجان‌شرقی در سال گذشته از نظر کاهش سوانح رانندگی برون‌شهری رتبه دوم کشور را کسب کرد و امیدواریم تا این روند کاهشی با اصلاح نقاط حادثه‌خیز و اقدامات پیشگیرانه ادامه داشته باشد.
وی با تاکید بر اینکه استان در سال گذشته حدود ۶۲۸ فوتی داشت که نسبت به سال قبل از آن با کاهش مواجه شد اضافه کرد: آمار فوتی‌های سال گذشته در سطح کشور تنها در استان‌های خراسان جنوبی و آذربایجان‌شرقی کاهشی بود و در بقیه استان‌ها افزایش داشت.
علیزاده ادامه داد: کاهش آمار فوتی‌های آذربایجان‌شرقی در سال گذشته نتیجه زحمت‌ها و پیگیری‌های همه متولیان به ویژه استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی است و همین پیگیری‌ها امسال هم با جدیت بیشتر دنبال می‌شود.
وی با بیان اینکه امسال بر اساس مصوبه جدید کمیسیون ایمنی استان حضور عوامل پلیس راه، راهداری، اورژانس و هلال‌احمر در محور‌های پرخطر پررنگ‌تر می‌شود بیان کرد: این حضور میدانی از روز گذشته با رژه نمادین در کلیه شهرستان‌ها آغاز شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار