رامخو؛ مدیرعامل شرکت رونیکس تاکید کرد:

حضور در بازارهای جهانی هدف بزرگ " رونیکس"

1402/02/07 - 04:05 - کد خبر: 91202
محمدرضا رامخو

نصر: مدیرعامل شرکت " رونیکس " گفت: هدف بزرگ و اصلي رونيكس توسعه بازارهاي جديد بين المللي و در كنار آن افزايش سطح پوشش بازارهاي داخلي بوده و است.

به گزارش نصر؛ محمدرضا رامخو در آستانه برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات صنعتی ایران – تبریز در گفت و گو با نصر افزود: مهمترين هدف ما در رونيكس توليد و توزيع محصولات باكيفيت و ارائه خدمات حمايتي باكيفيت و برآورده كردن نيازهاي متنوع در صنايع مختلف است كه در كنار اين موارد قطعا كارآفريني و ايجاد اشتغال در تخصص‌هاي گوناگون از اهداف اصلي ما بوده است.
وی در خصوص چالش های کارآفرینان در این برهه زمانی اظهار داشت:  مطمئنا توليد و عرضه محصولات باكيفيت هميشه چالش‌هاي خاص خود را داشته و دارد. اما مهم‌ترين چالش در اين عرصه، بعضي قوانين بازدارنده و سرعت‌گير در تامين مواد اوليه و امكانات توليد است كه قطعا در روند توليد مشكلاتي را ايجاد كرده که برای حل اين مشكلات زمان و انرژي زيادي از مديريت هر سازمانی مي‌گيرد. اما با برنامه‌ريزي و تحليل مناسب، مي‌توان فرآيندهاي مناسب را به‌همراه شاخص‌هاي قابل اندازه‌گيري تعيين و اجرا کرد تا از چالش‌هاي پيش رو به‌راحتي عبور كرد.
رامخو در پاسخ به این سئوال که " شما به عنوان یک کارآفرین جوان، مسیر دشواری را برای رسیدن به این جایگاه طی کرده‌اید. رمز موفقیت‌تان برای رسیدن به این جایگاه چه بوده است؟" گفت: پشتكار و حساسيت مثبت در پيگيري اجراي فرآيندهاي اجرايي سازمان در واحدهاي مختلف و پايش مكرر اين موارد، قطعا نقش اساسي در رسيدن به اهداف از پيش تعيين‌شده شرکت رونيكس داشته است.
 
مدیرعامل شرکت " رونيكس " همچنین عامل موفقیت یک برند در بازارهای داخلی و بین‌المللی را این گونه بیان کرد: قطعا توليد محصولات باكيفيت به‌همراه تدوين يك برنامه بازاريابي و فروش منسجم، منجر به جلب رضايت مشتريان و در نهايت موفقيت يك برند خواهد شد. اما در كنار اين موارد توجه به نياز بازار از لحاظ تكميل سبد كالايي مناسب و توجه به رضايت مصرف‌كنندگان با ارائه خدمات حمايتي باكيفيت و در اسرع وقت، باعث موفقيت عرضه كالاهاي توليدي هر برندي خواهد شد.
رامخو در ادامه به سیاست های راهبردی رونیکس در بازارهای داخلی و خارجی اشاره کرد و افزود: بي‌شك هدف بزرگ و اصلي رونيكس توسعه بازارهاي جديد بين المللي و در كنار آن افزايش سطح پوشش بازارهاي داخلي بوده و هست. در جهت رسیدن به اين اهداف، برنامه‌ريزي‌هاي كوتاه‌مدت و بلندمدت انجام شده و واحدهاي مختلف در شركت رونيكس به‌صورت مداوم در حال اجراي فرآيندها و رسيدن شاخص‌هاي مرتبط به اين اهداف هستند. اما نكته مهم در اين مورد توجه ويژه به نيازهاي بازارهاي مختلف و ايجاد مزيت‌هاي رقابتي براي رونيكس در هر بازار است كه براساس اطلاعات جمع‌آوري‌شده، برنامه استراتژيك توليد، بازاريابي و فروش متناسب با هر بازار برای برند رونيكس اجرايي شده و مرتبا تحت پايش قرار می‌گیرد تا اقدامات اصلاحي مناسب اجرايي شود.
این گزارش می افزاید؛ برند رونيكس تولید کننده بیش از ۲۵۰۰ محصول برقی، شارژی، بادی و دستی به همراه بزرگترین بانک قطعات کشور با بیش از 34000 قطعه در اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات صنعتی ایران – تبریز با بزرگترین غرفه در سالن پروین اعتصامی نمایشگاه بین المللی تبریز میزبان بازدیدکنندگان است.
انتهای پیام/

پژوهشیار