خبر/

قدردانی از شهروند نمونه ساکن جنوب غرب تبریز

1402/01/31 - 15:59 - کد خبر: 90862
شهروند نمونه

نصر: شهروند نمونه ساکن جنوب غرب تبریز که گلخانه ای زیبا در بالکن واحد مسکونی خود ایجاد کرده و باعث ایجاد زیبایی بصری در نمای ساختمان شده است از طرف شهردار منطقه ۷ تجلیل شد.

به گزارش نصر، شهردار منطقه ضمن قدردانی از اقدام قابل ستایش این شهروند نمونه، گفت: ایجاد فضای سبز در بافت شهری تنها محدود به خیابان و پارک ها نبوده و نگهداری انواع گل و گیاهان مناسب علاوه بر اینکه بر کاهش آلودگی هوا در مناطق مسکونی تاثیرگذار بوده بر زیبایی بصری بافت شهری نیز نقش به سزایی دارد.
محمد رشتبری با تاکید بر اینکه نگهداشت و زیباسازی شهری اقدامی مشارکتی است و شهروندان نیز باید با شهرداری در این راستا همکاری داشته باشند، اظهار داشت: شهروندان با زیباسازی نمای ساختمان محل سکونت و کار خود با کاشت گل و نهال و استفاده از گلدان و نگهداشت فضای سبز محله خود می توانند در این راستا با شهرداری همکاری کنند.
شهردار منطقه، علی علی اکبری ساکن شهرک نور را الگویی برای دیگر شهروندان دانست که با پرورش انواع گل در زیبایی بصری ساختمان مسکونی نقش به سزایی داشته و خواستار توجه دیگر شهروندان ساکن در جنوب غرب تبریز به زیبایی های طبیعی با بهره گیری از گل و نهال در بافت محلات و نمای ساختمان شد.
در ادامه از علی علی اکبری این شهروند نمونه با اهدای لوح یادبودی قدردانی شد.

پژوهشیار