رئیس هیات کاراته آذربایجان‌غربی؛

خانه کاراته ارومیه به بهره‌برداری رسید

1398/09/19 - 11:10 - کد خبر: 9065
کاراته

نصر: رئیس هیات کاراته آذربایجان‌غربی از تاسیس خانه کاراته در ارومیه خبر داد و گفت: خانه کاراته در مجموعه ورزشی الغدیر ارومیه با حمایت‌های استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان با تمامی امکانات به‌روز احداث و به بهره برداری رسید.

به گزارش نصر به نقل از فارس، جواد سلیمی رئیس هیات کاراته آذربایجان‌غربی دیروز در مراسم تجلیل از پیشکسوتان کاراته با اشاره به جایگاه پیشکسوتان اظهار کرد: در واقع ورزشکاران پیشکسوت هیات کاراته سرمایه گرانبهای ورزش استان محسوب می‌شوند که باید به نحو احسن مورد تجلیل و قدردانی قرار گیرند.

وی با تاکید بر کمک همه پیشکسوتان و علاقمندان به کاراته یادآور شد: درب هیات کاراته آذربایجان‌غربی به روی هیچ فردی بسته نیست و همه علاقمندان می‌توانند از توان و ظرفیت‌های ایجاد شده استفاده کنند اما برای حضور در کادر مدیریتی و مسوولیتی ظرفیت‌ها محدود است و ما سعی کرده‌ایم با تلفیقی از حضور پیشکسوتان و جوانان تحصیل کرده و با انگیزه این بخش را نیز تقویت کنیم.

سلیمی همچنین از تاسیس خانه کاراته در ارومیه خبر داد و گفت: خانه کاراته در مجموعه ورزشی الغدیر ارومیه با حمایت‌های استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان با تمامی امکانات به روز احداث و به بهره برداری رسید و امروز در اختیار تیم‌های استانی و شرکت‌های تمرینی است و پیشکسوتان هم می‌توانند از این مجموعه برای تمرین و ورزش استفاده بهینه‌ای داشته باشند.

رئیس هیات کاراته آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: هیچ بخشی بی نیاز از استفاده از تجارب پیشکسوتان و افراد باسابقه نیست و ورزش کاراته آذربایجان‌غربی هم بی نصیب از این امر نبوده و در نظر داریم در تمامی رویدادهای استانی، ملی و بین المللی و کمیته‌های مختلف از حضور تمامی پیشکسوتان کاراته بهره مند شویم.

سلیمی اظهار کرد: کاراته آذربایجان‌غربی امروز توانسته جایگاه خوبی در سطح کشور پیدا کند و می‌توانیم در سایه همدلی و وحدت بهتر جایگاه این رشته ورزشی پرطرفدار را در کشور ارتقاء دهیم.

وی افزود: هیات کاراته آذربایجان‌غربی آماده است دوره های آموزشی برای مربیان و داوران با حضور اساتید برتر رشته کاراته دنیا در استان برگزار کند.

بنا به این گزارش، در پایان این مراسم با ارائه احکامی و لوح تقدیر از پیشکسوتان ورزش کاراته آذربایجان‌غربی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

پژوهشیار