لیگ برتر فوتبال؛

تراکتور در دقایق پایانی از شکست فرار کرد؛ اسدی ناجی خمس در انزلی

1402/01/26 - 22:00 - کد خبر: 90538
تیم فوتبال تراکتور

نصر: دیدار تیم‌های فوتبال ملوان انزلی و تراکتور تبریز با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش نصر، دیدار تیم‌های ملوان و تراکتور در چارچوب هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امشب شنبه در ورزشگاه سیروس قایقران با قضاوت علی اصغر مومنی برگزار شد که در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
شاگردا مازیار زارع پس از شکست در مقابل پرسپولیس به دنبال کسب پیروزی در این دیدار و فرار از منطقه سقوط بودند و در مقابل شاگردان پاکو خمس قصد داشتند سومین پیروزی متوالی خود را کسب کنند تا به جمع چهار تیم بالای جدول رده‌بندی رسیده و شانس بیشتری برای کسب سهمیه آسیا داشته باشند.
بازی در شرایطی برگزار شد که ورزشگاه مملو از تماشاچی بود و حدود ۱۵ هزار نفر از نزدیک شاهد این دیدار بودند که حتی هواداران تیم ملوان در جایگاه خبرنگاران نیز حضور داشتند.
تراکتور بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۱۷ اولین موقعیت جدی این تیم توسط رضا اسدی از دست رفت جایی که ارسال ابوالفضل رزاق‌پور با ضربه سر خطرناک اسدی با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.
در ادامه نیمه اول تی‌تی‌ها چند موقعیت نصف ونیمه دیگر نیز به دست آوردند اما نتوانستند از آن‌ها استفاده کنند و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.
همانند نیمه اول تراکتور در نیمه دوم نیز توپ و میدان را در اختیار داشت. در دقیقه ۵۵ اشتباه مدافعان ملوان باعث شد تا رضا اسدی در موقعیت تک به دو قرار بگیرد اما تلاش او برای دریبل آخرین مدافع باعث شد تا این مدافع توپ او را بزند.
در دقیقه ۷۱، پاس سجاد بازگیر در محوطه جریمه به میلاد جهانی رسید و شوت این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه تراکتور به بیرون رفت.
بر خلاف جریان بازی این ملوان میزبان بود که توانست در دقیقه ۷۶ گل اول را به ثمر برساند. پاس پشت مدافعین امیرحسین یحیی زاده به سهیل فداکار رسیدو این بازیکن با یک ضربه روی پا زیبا و تماشایی توپ را به تور دروازه محمدرضا اخباری رساند.
در دقیقه ۸۵ اشتباه مدافعین ملوان باعث شد حامد پاکدل مهاجم تعویضی تراکتوری‌ها در موقعیت تک به تک با ایمان صادقی قرار بگیرد و با خطای صادقی، تراکتور صاحب یک ضربه پنالتی شود. در حالی که محدعباس‌زاده قصد داشت ضربه پنالتی را بزند اما در نهایت رضا اسدی در دقیقه ۸۹ پشت توپ قرار گرفت و بر خلاف جهت صادقی گل اول را برای تراکتور به ثمر رساند.
در ادامه تلاش دو تیم حاصلی نداشت و در نهایت این دیدار با تساوی کی بر یک به پایان رسید.
با این نتیجه تراکتور ۴۳ امتیازی شد و در رتبه پنجم قرار گرفت و در مقابل ملوان با ۲۵ امتیاز در رتبه سیزدهم ایستاد.
گروه داوری: علی اصغر مومنی، محمدرضا ابوالفضلی، قهرمان نجفی و محمدعلی صلاحی/ ناظر: سعید علینژادیان

ترکیب تیم ملوان:
ایمان صادقی، علیرضا خوشکفا، محمدرضا بردبار، مجید عیدی، پدرام قاضی‌پور، محمود مطلق‌زاده، میلاد شعبانلو، میلاد جهانی، امیرحسین یحیی زاده، سجاد بازگیر و سهیل فداکار
سرمربی: مازیار زارع

ترکیب تیم تراکتور:
محمدرضا اخباری، محمد آقاجان‌پور، هادی محمدی، آرش قادری، ابوالفضل رزاق‌پور، صفا هادی، ریکاردو آلوز، گوستاوو، محمد قنبری، رضا اسدی و محمدرضا عباسی
سرمربی: پاکو خمس
انتهای پیام/

پژوهشیار