امسال شهرداری منطقه3 تبریز؛

تملک و مسیرگشایی 2 خیابان را اجرا می‌کند

1402/01/26 - 17:06 - کد خبر: 90526
اکبر پور خردمند

نصر: شهردار منطقه 3 تبریز خبر از تملک و اجرای عملیات مسیرگشایی 2 خیابان در طی امسال در سطح حوزه استحفاظی منطقه داد و گفت: این دو مسیر جمعا با تملک دو هزارو 500 متر‌مربع ملک اجرا خواهد شد.

به گزارش نصر، اکبر پورخردمند خبر از اجرای عملیات‌های متعدد عمرانی در سال جدید داد و گفت: امسال 2 مسیرگشایی در سطح حوزه استحفاظی منطقه اجرا خواهد شد.
شهردار منطقه یکی از مسیرهای مصوب اجرایی برای امسال را، تبدیل کوی 8 متری شهید باروقی به خیابان 12 متری شهید باروقی ذکر کرد و افزود: این خیابان در طول 257 متر خیابان حافظ را به خیابان شهید منتظری-مارالان وصل کرده و از ترافیک خودرویی خیابان کمربندی در محدوده چهارراه حافظ تا زیرگذر مارالان به اندازه قابل توجهی خواهد کاست.
وی تعداد املاکی را که در این مسیر تملک خواهد شد، 25 قطعه برشمرد و جمع متراژ آنها را نیز 1 هزار و 100 متر مربع عنوان نمود.
پورخردمند، مسیر دوم مصوب برای مسیرگشایی امسال در سطح حوزه استحفاظی منطقه را بخش کم‌عرض خیابان ملت – تاکسی‌رانی اعلام کرد و اظهار داشت: در بخش میانی این خیابان 880 متری، به طول 135 متر عملیات تعریض اجرا شده و خیابان برای ترافیک روان ایمن‌سازی خواهد شد.
شهردار منطقه املاک لازم برای تملک در این مسیر را نیز 14 قطعه اعلام کرد و گفت: جمعا 1 هزار و 400 متر مربع ملک تملک شده و بر فضای سواره‌رو این خیابان اضافه خواهد شد تا در خیابان از ابتدا تا انتها، عرض عبوری 24 متر برای تردد وسایل نقلیه فراهم شود.
انتهای پیام/

پژوهشیار