کاپیتان سابق تیم فوتبال تراکتور:

مسئولان در رابطه با چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) باید همکاری کنند

1402/01/23 - 10:46 - کد خبر: 90316
متفرقه

نصر: کاپیتان سابق تیم فوتبال تراکتوربا بیان اینکه سرمربی فعلی این تیم یک جنتلمن واقعی است، گفت: انتظارات خمس در رابطه با چمن ورزشگاه یادگارامام (ره) بالا است، اما با این حال مسئولین باید همکاری کنند.

به گزارش نصر، علیرضا میرشفیعیان اظهار کرد: دیدار تیم‌های تراکتور و سپاهان از لحاظ فنی بسیار پربار بود و به‌نظرم از زمانی که خمس به تراکتور آمده است شاهد تیمی استثنایی بوده‌ایم و امیدوارم این تیم با طی کردن روندی مناسبی در پایان فصل رتبه‌ای مناسب را کسب کند.
وی افزود: ورزشگاه یادگارامام (ره) پس از سال‌ها در بازی هفته گذشته به طرزی کم‌نظیر پر شده بود و از حضور پرشورها واقعاً لذت بردم.
پیشکسوت تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: به یاد دارم در زمان بازی برای تراکتور، هواداران این تیم جو فوق‌العاده‌ای را در ورزشگاه ایجاد می‌کردند و در بازی مقابل فجر سپاسی، پرشورها به طرزی تکرار نشدنی ورزشگاه را پرکردند که حال و هوای بسیار عالی را تجربه کردم.
میرشفیعیان، در پاسخ به این سوال که آیا تراکتور امسال موفق به کسب سهمیه آسیایی می‌شود یا خیر؟ اذعان کرد: به‌نظرم این اتفاق دور از دسترس نیست و تراکتور می‌تواند با ادامه روند مناسب خود و کسب حداکثر امتیاز در بازی های آتی، فصل آینده در رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا حضور داشته باشد.
وی گفت: شرایط چمن ورزشگاه یادگارامام (ره) با توجه به قرارگیری در فصل بهار مقداری بهتر شده و فکر می‌کنم انتظار خمس بالا بوده و اسپانیایی فکر می‌کند اما با این حال مسئولین باید با سرمربی تراکتور همکاری کنند.
وی متذکر شد: بازی برای تراکتور در یادگارامام (ره) به علت حضور پرشورها، یک امتیاز محسوب می‌شود و دو امتیاز بعدی به پیروزی این تیم اختصاص می‌یابد و به‌نظرم بازی کردن تراکتور در این ورزشگاه بهتر است.
میرشفیعیان در رابطه با پیش‌بینی قهرمان این فصل از رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال، مطرح کرد: من سپاهان را لایق قهرمانی می‌دانم و به‌نظرم شانس پرسپولیس ۵۰-۵۰ است.
کاپیتان سابق تراکتور در پاسخ به این سوال که کدام خصوصیت پاکو خمس برای شما قابل توجه‌تر بوده است؟ خاطر نشان کرد: از جنتلمن بودن این سرمربی لذت می‌برم و معتقدم خمس برخلاف سرمربیان بی‌کیفیت خارجی دوران خصوصی تراکتور، که فکر می‌کنم برخی از آن‌ها "آلزایمر"، داشتند، کاربلد است و این انتخاب بسیار هوشمندانه بود.
انتهای پیام/

پژوهشیار