فرمانده سپاه عاشورا:

امنیت آذربایجان شرقی بزرگترین سرمایه تولیدکننده هاست

1402/01/20 - 15:21 - کد خبر: 90127
جلسه

نصر: فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه امنیت آذربایجان شرقی مثال زدنی است، گفت: بزرگترین سرمایه تولیدکننده ها و سرمایه گذاران همین امنیت است.

به گزارش نصر، سردار اصغر عباسقلیزاده در نشست تشکل های مردمی صنعت و معدن و تجارت استان با بیان اینکه با عنوان سال، نباید مواجهه شعاری داشته باشیم، گفت: این عنوان، فرمان و تکلیف آفرین است و باید برای تحقق شعار سال، دستگاه های متولی به هماهنگی و هم افزایی برسند.
فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به فرمایش اخیر رهبر معظم انقلاب که فرمودند: "پرچم آزادی ایران دست تبریزی هاست"، گفت: در حوزه اقتصادی نیز ما می توانیم الگویی برای آزادی کشور از دست تحریم ها و شکست پروژه تحریم باشیم.
سردار عباسقلیزاده با بیان اینکه در آشوب های اخیر، مردم آذربایجان توطئه های معاندان را خنثی کردند، افزود: قدردان مردمِ غیور استان هستیم.
وی خاطرنشان کرد: همچنان که مقام معظم رهبری گفته اند؛ همه ظرفیت های کشور و به تبع آن همه ظرفیت های سپاه عاشورا در خدمت تحقق شعار سال است تا شاهد مهار تورم و رشد تولید باشیم.
صابر پرنیان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی هم با اشاره به موفقیت های استان در حوزه سرمایه گذاری گفت: به رغم جنگ ترکیبی دشمنان در سال گذشته، شاهد رشد سرمایه گذاری در استان بودیم و ۶۰۴ قراداد سرمایه گذاری در سال گذشته منعقد شد که نسبت به سال ۱۴۰۰ رشد ۶۳ درصدی رقم خورد.
پرنیان با بیان اینکه سرمایه گذار به امنیت کشور اطمینان دارد و به همین دلیل به رغم تحریم و تلاش دشمن، رشد سرمایه گذاری اتفاق افتاده است، افزود: رشد سرمایه گذاری را مدیون خون شهدا و تلاش نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی، به خصوص سپاه هستیم.
وی با بیان اینکه منت دار رهبر معظم انقلاب هستیم چرا که انتخاب شعار امسال، مطالبه مردم، نیاز کشور و خواسته تولید کننده هاست، گفت: ما برای سال‌جاری راه اندازی ۵۰۰ واحد جدید تولیدی را برنامه ریزی کرده ایم.
انتهای پیام/

پژوهشیار