خبر/

پایان کابوس یک قاتل کینه جو برای خانواده تبریزی

1402/01/19 - 10:24 - کد خبر: 90053
قتل

نصر: داماد عصبانی در اقدامی هولناک برادرزن سابقش را در پارک میدان تبریز به طرز فجیعی کشت.

به گزارش نصر،  عصر نخستین روزهای شهریور ماه سال گذشته مردمی که در پارک میدان تبریز بودند با فریادهای مردی سراسیمه خود را به مرد جوان رساندند و در یک لحظه همه جا را سکوت بهت زده  گرفت.
جسد مرد جوانی در برابر مردم قرار گرفت که به طرز فجیعی به قتل رسیده و بخش‌هایی از جسد با ضربات چاقو جدا شده بود.
همین کافی بود تا ماجرای کشف جسد مرد جوان به پلیس تبریز مخابره شود و خیلی زود تیمی از مأموران پلیس آگاهی تبریز همراه بازپرس ویژه قتل برای بررسی موضوع در صحنه جرم حاضر شدند و در گام نخست تحقیقات کارآگاهان موفق به شناسایی جسد شدند و خانواده پسر جوان هدف تحقیق قرار گرفتند.
مادر قربانی جنایت هولناک وقتی شنید پسرش فجیعانه به قتل رسیده است شوکه شد و عنوان داشت که قاتل پسرش با او تماس گرفته و تهدید به مرگش کرده است.
در این مرحله مشخص شد که قاتل برادرزن قربانی جنایت است که در اقدامی هولناک دامادشان را به قتل رسانده و سپس با مادر قربانی تماس گرفته و او را نیز تهدید به مرگ کرده و گفته است به زودی تو را نیز خواهم کشت.

پایان فرار قاتل بی‌رحم
تیم پلیسی با توجه به تهدیدها و قتل صورت گرفته در ابتدا مخفیگاه و پاتوق‌هایی را که احتمال می دادند این قاتل بی‌رحم در آن پنهان شده باشد مورد بررسی قرار دادند اما هیچ سرنخی از قاتل فراری به دست نیامد.
درحالی که خانواده مقتول هر روز از ترس قاتل بی رحم روز را شب می‌کردند پلیس در تلاش برای دستگیری قاتل فراری بود تا اینکه روز 5 فروردین ماه مخفیگاه مرد جوان شناسایی شد و کارآگاهان پلیس آگاهی تبریز در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پسر جوان را دستگیر کردند و خانواده قربانی جنایت به آرامش رسیدند.
کاوشگری‌های پلیسی نشان از آن داشت که قاتل چند ماه قبل از جنایت بخاطر اختلافات خانوادگی از همسرش جدا شده و پس از طلاق تصمیم به قتل برادرزنش گرفته و در سناریوی فجیع برادرزن جوانش را به قتل رسانده است.
بنا براین گزارش، بازپرس شعبه 6 دادسرای عمومی و انقلاب تبریز دستور داد تا متهم پس از تحقیقات به زندان تبریز منتقل شود تا پس از صدور کیفرخواست، پرونده برای صدور حکم نهایی به دادگاه ارجاع شود.
انتهای پیام/

پژوهشیار