سرمربی اسپانیایی تراکتور؛

هیچ کسی بالاتر از تراکتور نیست

1402/01/17 - 17:00 - کد خبر: 89997
پاکو خمز

نصر: سرمربی اسپانیایی تراکتور با بیان اینکه بی انضباطی در تیم را از سوی هر فرد یا بازیکنی باشد نادیده نمی گیرد، گفت: هیچ کسی از تراکتور بالاتر و مهم تر نیست.

به گزارش نصر، پاکو خمز روز پنجشنبه در نشست خبری قبل از بازی با سپاهان، اظهار کرد: انضباط برایم مهم است اگر نظم نداشته باشید نمی‌توانید به هیچ هدفی برسید و معتقدم بی‌ انضباطی در تیم بی احترامی به باشگاه و هم تیمی ها محسوب می‌شود.
وی گفت: ریکاردو آلوز بی انضباطی کرد و با قرارنگرفتن در ترکیب تیم در بازی هفته قبل تنبیه شد و تصمیم گیری در رابطه با این رفتار این بازیکن بستگی به رفتار وی در ادامه کار دارد.
خمز افزود: من به آلوز مرخصی نداده بودم و اطلاعی از مرخصی باشگاه ندارم اما تصمیم نهایی در مورد بازیکنان را من می گیرم.
وی با بیان اینکه بازی فردا بازی خوب و تماشایی خواهد بود، گفت: برنامه ما برای بازی فردا زدن یک‌گل بیشتر است، بازی خودمان را انجام خواهیم داد و تلاش خواهیم کرد گل نخوریم.
خمز ادامه داد: همواره به خاطر اعتبار باشگاه می‌جنگیم و بازیکنانی که تاثیر مثبتی در تیم دارند در ترکیب قرار می‌گیرند.
وی در رابطه با حضور امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی در بازی فردا گفت: حضور وی در این بازی موجب افتخار است.
خمز در مورد محرومیت یک ساله میلاد کر گفت: هنوز نمی‌دانم میلاد کر به چه علت محروم شده است و بعد از اینکه دلیل این محرومیت به طور دقیق مشخص شود می‌توانم پاسخ دهم.
وی گفت: بدون بازیکن محروم و مصدوم برای بازی فردا آماده شده ایم و به دنبال ارایه بازی خوب و گرفتن سه امتیاز از سپاهان هستیم.
خمز همچنین در مورد ال‌کلاسیکوی دیشب گفت: بازی فوق العاده جذاب و زیبا و نتیجه غیر منتظره بود اما به عنوان یک تماشاگر از بازی لذت بردم و امیدوارم بازی تراکتور و سپاهان نیز مانند بازی دیشب تماشایی شود.
دیدار تراکتور و سپاهان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر سالت ۲۱.۳۰ فردا جمعه در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز برگزار می شود.
دیدار رفت ۲ تیم در اصفهان با نتیجه ۴ بر ۲ به سود سپاهان خاتمه یافته بود.
سپاهان با ۵۲ امتیاز در صدر و تراکتور با ۳۹ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارند.
انتهای پیام/

پژوهشیار