خبر/

تماشای جاذبه‌ های آذربایجان شرقی در «مسافر آذران»

1402/01/03 - 18:38 - کد خبر: 89350
مسافر آذران

نصر: تهیه‌ کننده برنامه «مسافر آذران» از تهیه ویژه‌برنامه معرفی جاذبه‌های گردشگری آذربایجان‌ شرقی خبر داد.

به‌ گزارش نصر، میترا روحی‌منش روز پنجشنبه ۳ فروردین‌ماه ۱۴۰۲، در این خصوص گفت: این مجموعه در سری جدیدش که با نام «مسافر آذران» پخش می‌شود به معرفی جاذبه‌های تاریخی، گردشگری، مردم شناسی، آداب و سنن اهالی منطقه و منابع طبیعی و محیط زیست آذربایجان شرقی پرداخته است.
روحی منش درباره تولید سری جدید این مجموعه گفت:‌ پیش تولید این مجموعه چهار ماه طول کشید و در ایام نوروز زیبایی‌های استان آذربایجان شرقی را پیش روی مخاطب می‌گشاید.
این تهیه کننده درباره تولید مجموعه مستندهای «اهل سفر» هم گفت: ایران سرشار از جاذبه‌هایی است که حتی ایرانیان هم کمتر از آن مطلع هستند،‌ هدف من از آغاز اول معرفی همین زیبایی‌ها و جاذبه‌ها به مردم کشورمان و سپس در سطح بین الملل بود.
او گفت:‌ «مسافر آذران» در ایام عید هر شب با روایت مهدی خلیلی از شبکه مستند پخش می‌شود و فرصتی را برای بیننده فراهم می کند تا جاذبه‌های استان آذربایجان شرقی را از نزدیک تماشا کند.
روحی‌منش اظهار داشت: «اهل سفر» در شبکه مستند تولید شده و از عوامل آن می‌توان به تدوینگر : فرحبخش فرهیدنیا، تصویربردار: امین مافی، نویسنده و کارگردان: یاسر طالبی،‌ صدابردار: سید مجید حسینی، برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: حسن جعفری و طراح، مجری طرح و تهیه‌کننده : میترا روحی‌منش اشاره کرد. این مجموعه از سه شنبه ۲ فروردین هر شب ساعت ۲۲ از شبکه مستند پخش می‌شود و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۰ است.
انتهای پیام/

پژوهشیار