شهردار تبریز خبر داد:

احداث ۲۰ سالن ورزشی جدید در سال ۱۴۰۲

1401/12/27 - 11:57 - کد خبر: 89143
یعقوب هوشیار

نصر: شهردار تبریز با بیان اینکه در آستانه سال جدید مجموعه های ورزشی ایثار در محله احمدآباد و کوجوار با صرف ۱۲۲ میلیارد ریال افتتاح شد، گفت: سال آینده برای توسعه زیرساخت ها و تجهیز امکانات ورزشی ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است.

به گزارش نصر، یعقوب هوشیار در آیین افتتاح پروژه های ورزشی در آخرین جمعه سال بابیان اینکه سیاست‌های ورزشی جدیدی در حوزه ورزش شهر تبریز برای سال آینده اتخاذ شده است، افزود: با احیای ساختار ورزشی شهرداری تبریز و برنامه های تدوین شده  توسط شورا و شهرداری، در سال آینده نزدیک به ۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت ها و تجهیز امکانات ورزشی شهر تبریز هزینه می‌شود.
یعقوب هوشیار با اشاره به اینکه سال آینده بیش از ۲۰ سالن ورزشی در سطح شهر احداث می‌شود، تصریح کرد:توسعه امکانات ورزشی با محوریت تمرکز به مناطق کم برخوردار تبریز انجام می‌شود.



شهردار تبریز با بیان اینکه سال آینده پروژه‌های ورزشی متنوعی در شرق و مرکز شهر اجرا می‌شود، خاطر نشان کرد: بودجه ۲۰۰ میلیارد تومانی در سال آینده برای اجرای برنامه‌های متنوع ورزشی به صورت هفتگی در مناطق دهگانه شهرداری در نظر گرفته شده است چرا که معتقدیم تاکید بر ورزش باعث افزایش نشاط اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی می‌شود.
انتهای پیام/

پژوهشیار