رئیس سازمان جهادکشاورزی استان مطرح کرد:

فروش ۳۴ قلم کالای اساسی در فروشگاه های زنجیره ای بدون سود

1401/12/24 - 10:36 - کد خبر: 88933
فروشگاه

نصر: رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای طرح فجر تا فطر در فروشگاه های زنجیره ای سراسر استان، گفت: در این طرح ۳۴ قلم کالای اساسی در فروشگاه های زنجیره ای بدون سود به فروش می‌رسد.

به گزارش نصر، اکبر فتحی اعلام کرد: این طرح که در ۷۰ فروشگاه زنجیره ای در سطح تبریز و شهرستانهای استان آذربایجان شرقی از ۱۲ بهمن آغاز شده است، آرامشی در بازار ایجاد کرده است و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد و می تواند به آرامش و ثبات در وضعیت بازار کمک کند و ایام پرمصرف کالاهای اساسی وضعیت باثباتی شکل بگیرد.
وی گفت: این طرح برای تقویت توان خرید و بهبود سبد معیشت هموطنان برنامه‌ریزی شده و فروشگاه‌های زنجیره‌ای با هماهنگی تأمین کنندگان کالاهای اساسی، تخفیفات ۱۲ تا ۳۰ درصدی برای انواع کالاهای تنظیم بازار اعمال می کنند.
فتحی افزود: هدف از فروش کالاها با تخفیفات ویژه، تلاش در جهت ایجاد فضایی آرام و بدون دغدغه برای تأمین مایحتاج اساسی در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان است.
در طرح از فجر تا فطر، ۳۴ نوع کالا از جمله انواع برنج خارجی، مرغ گرم و منجمد و گوشت منجمد تنظیم بازار با تخفیفات ویژه و به صورت فروش فوق‌العاده عرضه می‌شود.
وی با بیان اینکه بازرسی و کنترل بازار برای نظارت بهتر و بیشتر بر کیفیت و قیمت کالاهای عرضه شده در فروشگاه‌های زنجیره‌ای در ایام پایانی سال تشدید شده است از عملکرد مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه قدردانی کرد و گفت: فروشگاه‌های زنجیره‌ایی مانند رفاه در این طرح عملکرد بسیار خوبی داشتند.
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: در ایام پیش رو در عید و ماه مبارک رمضان در مورد تامین فرآورده‌هایی مانند مرغ و گوشت منجمد مشکلی نداریم در مورد نهادهای دامی ذخایر کشور وضعیت بسیار خوبی را دارد و مشکلی از این بابت در ایام پیش رو نداریم.
انتهای پیام/

پژوهشیار