علت عدم حضور من فرصت دادن به افراد تازه نفس است/

سلمان خدادادی ثبت نام نکرد و از مردم حلالیت طلبید

1398/09/17 - 13:37 - کد خبر: 8893
سلمان خدادادی

نصر: سلمان خدادادی نماینده با سابقه شهرستان ملکان روز یکشتبه در بیانیه ضمن قدردانی از حمایت های مردمی و طلب حلالیت از آنان علت عدم ثبت نام خود را فرصت دادن به افراد تازه نفس بیان کرده و گفته است با حضور اینجانب به علت لطف و محبت بیکران مردم غیور و قدرشناس منطقه فرصت حضور برای سایر کاندیداها فراهم نمی شد لذا عدم حضور خود در این دوره از انتخابات را اعلام می نمایم.

به گزارش نصر، وی که پنج دوره نماینده فعال مردم ملکان بوده تصریح کرده است در باقی مانده دوره نمایندگی و  نیز بعد از پایان دوره فعالیت مجلس دهم همواره در کنار مردم بوده و بعنوان یک شهروند مطالبه گر پیگیر مسائل و مشکلات شهرستان خواهم بود.

خدادادی که به علت خدمات وافر به ملکان و نقش برجسته اش در توسعه و پیشرفت این شهر از محبوبیت و جایگاه ویژه در نزد مردم برخوردار است گفته است در این دوره از نامزدخاصی حمایت نخواهد کرد و با توچه به شعور بالای سیاسی و اجتماعی مردم انتخاب را بر خود آن ها واگذار می کند.

وی در سال ۷۶ توانست حوزه انتخابیه ملکان را از بناب جدا کرده و همچنین طی ۲۰ سال نمایندگی خود با همراهی مردم قدرشناس منطقه خدمات بزرگی در جهت محرومیت زدایی و توسعه و عمران شهرستان ملکان انجام داد.

سلمان خدادادی معروف به حاج سلمان در دوره های پنجم،ششم،هفتم،هشتم و دهم نمایندگی مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشته و چندین سال نیز بر کرسی ریاست کمیسیون اجتماعی مجلس تکیه زده است.

سلمان خدادادی از نمایندگان پیشکسوت،مشهور و تاثیرگزار استان آذربایجان شرقی به شمار می رود.

وی در بیانیه خود گفته است همگام با مردم برای رای داده در پای صندوق رای حاضر خواهد شد و  درعین حال از مردم خواسته است در لبیک به فرامین مقام معظم رهبری به صورت گسترده در انتخابات این دوره مجلس حضور یافته و با انتخاب اصلح، انتخابات را به صحنه دیگری از مقاومت و پایداری تبدیل کنند.

انتهای پیام/

پژوهشیار