فرماندار تبریز:

نظارت مستمر بازرسان در بازار ضرورت دارد

1401/12/16 - 15:29 - کد خبر: 88524
علی جعفری آذر

نصر: فرماندار شهرستان تبریز با اشاره به اینکه در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان قرار گرفته ایم، بر افزایش گشت های مستمر و حضور بازرسان در سطح بازار تاکید کرد و گفت: نظارت بر قیمت کالاها باید افزایش یابد.

به گزارش نصر، علی جعفری آذر روز سه شنبه در جلسه بازارچه های نوروزی شهرستان تبریز، افزود: میوه‌های شب عید با قیمت مصوب دولتی در غرفه های نوروزی سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز تا پایان ماه رمضان عرضه می شود.
وی ادامه داد: در ۲۰ نقطه از شهر تبریز علاوه بر عرضه میوه شب عید مایحتاج عمومی همچون گوشت و مرغ منجمد با قیمت مصوب دولتی نیز عرضه خواهد شد.
جعفری آذر اظهار کرد: اجناس تنظیم بازار باید به موقع به بازار تزریق شود و فروشگاه های بزرگی که این اقلام را دریافت کرده اند نباید در ایام نوروز تعطیل شوند و اداره صمت، جهاد کشاورزی، تعزیرات و اتحادیه های مربوطه باید نظارت بیشتری داشته باشند.
وی با تاکید بر اینکه بسترهای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی در شهرستان فراهم است، گفت: دستگاهای خدمات رسان با بسیج امکانات مهیای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران ایام نوروز هستند.
فرماندار شهرستان تبریز با بیان اینکه هزینه های سفر برای جذب هرچه بیشتر گردشگران داخلی و خارجی کاهش یابد، افزود: در ورودی و خروجی شهر، شهرداری با ارایه دفترچه راهنما و استقرار خودرو های از من بپرس راهنمای گردشگران باشد.
میوه شب عید شامل سیب و پرتقال از ۲۰ اسفند ماه جاری در مراکز ۲۰ گانه تبریز و تعاون روستایی های شهرستان های استان عرضه می شود.
انتهای پیام/

پژوهشیار