در آئین واگذاری واحدهای مسکونی به خانواده‌های تحت‌پوشش کمیته امداد؛

رئیس جمهور: ساخت ۲۳ هزار مسکن توسط کمیته امداد از جلوه‌های ارزشمند این نهاد است

1401/12/14 - 12:23 - کد خبر: 88359
آیت الله سید ابراهیم رئیسی

نصر: رئیس جمهور با بیان اینکه امروز مردم بیشترین اعتماد را به کمیته امداد امام (ره) دارند که از آن به‌عنوان نهادی پرثمر، اثرگذار و پر برکت یاد می‌شود، اظهار داشت: ساخت ۲۳ هزار مسکن توسط کمیته امداد از جلوه‌های ارزشمند این نهاد است

به گزارش نصر، «سید ابراهیم رئیسی» روز یکشنبه در آئین واگذاری۲۳ هزار واحد مسکن به خانواده‌های تحت‌پوشش کمیته امداد سراسر کشور در پاستور، کلید ۲۳ هزار واحد مسکونی سراسر کشور را به شکل نمادین به این خانواده‌ها تحویل داد.
رئیس جمهور طی سخنانی در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، گفت: آنچه بر ذهن و قلم امام راحل جاری شد نهادی بسیار پرخیر و برکت را بنیان نهاد که منشاء خدمات زیادی برای مردم محروم و نیازمند کشور بوده است و امروز کمیته امداد امام بعد از ۴۵ سال کارنامه بسیار درخشان و قابل ارائه دارد.
آیت‌الله رئیسی ادامه داد: کمک رسانی به نیازمندان و باز کردن گره از زندگی مردم نه فقط در حوزه مسکن، تحصیل و اشتغال آنها بلکه در تمامی شئون زندگی انسان‌ها اثرگذار بوده و موجب رفع غم از چهره آنان شده است.

نهادهای مختلفی بسیج شده‌اند تا مساله مسکن را حل کنند
رئیس جمهور تأکید کرد: امروز مردم بیشترین اعتماد را به این نهاد دارند و شاید اگر از مردم درباره کمیته امداد سؤال شود، از آن به‌عنوان نهادی پرثمر و اثرگذار و پر برکت یاد می‌شود.
آیت‌الله رئیسی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های رئیس و کارکنان نهاد خدمتگذار کمیته امداد و تمام کسانی که تا امروز در این مجموعه فعالیت‌های متعددی برای رفع مشکلات و گره‌گشایی از مردم محروم داشتند و حتی کسانی که بی نام و نشان خدمت کردند، گفت: مسأله مسکن به‌عنوان بخش هزینه‌بری که بیشتری سهم را در سبد هزینه خانواده دارد همواره از دغدغه‌های دولت بوده و امروز نهادهای مختلفی بسیج شده‌اند تا مسأله مسکن را حل کنند.
در این مراسم «مهرداد بذرپاش» وزیر راه و شهرسازی، «سید مرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، «سید پرویز فتاح» رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، «محمد زهرایی» رئیس سازمان بسیج سازندگی و «اکبر نیکزاد» رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی حضور داشتند.
انتهای پیام/

پژوهشیار