خاتمه ماراتن ملی مهارت انتخابی مسابقات فرانسه در تبریز/ ۲ مدال طلا از ان جوانان آذربایجان شرقی شد

1401/12/13 - 00:07 - کد خبر: 88252
متفرقه

نصر: مسابقات ملی مهارت انتخابی مسابقات جهانی لیون فرانسه ۲۰۲۴ با حضور ۱۵۰ نفر از شرکت کنندگان، داوران و سرپرستان از ۲۶ استان کشور با هدف استعداد یابی و استعداد سنجی در تبریز برگزار شد.

به گزارش نصر، این مسابقات یکی از مهمترین رویدادهای استان در سال ۱۴۰۱ است و در رشته های طلا و جواهرسازی،تراشکار cnc،کاشی کاری دیوار و کف، آجر چینی مدرن ، پس از ۱۸ سال وقفه در تبریز با رقابت ۱۸ تیم از جوانان زیر ۲۱ سال خاتمه یافت.



این گزارش حاکی است، در این مسابقات هادی دلقوی از استان اردبیل، مهبد ذولفقاری استان مرکزی، محمد میری سیستان و بلوچستان و چیان نباغی آذربایجان غربی مدال برنز، محمد روحی زاده مدال نقره مازندران، سهند ابوطالبی  مدال طلا اذربایجان شرقی را در رشته طلا و جواهر سازی کسب کردند.


همچنین،  علی جان جنه از تهران مدال برنز، شایان چاشنی دل مدال نقره از استان مازندران، فرزاد زارعی مدال طلا از اذربایجان شرقی در رشته رشته تراش سی ان سی را اذعان خود کردند.


 
تین گزارش می افزاید، امیررضا قیطرانی مدال نقره از همدان و امید احمدی مدال طلا سمنان در رشته فرز سی ان سی در جایگاه دوم و اول قرار گرفتند.
 



 
همچنین رشته کاشی کاری دیوار و کف نیز شاهد مقام آوری علی رضا مصفائی با مدال برنز از یزد، محمدامین عزیزی با مدال نقره همدان، علی اسدی با مدال طلا قزوین بود و رشته اجر چینی نیز محمدصدرا انجم شعاع مدال برنز از کرمان، اویس فخر احمدی با مدال نقره از خراسان رضوی، امیرحسین میر جلیلی با مدال طلا از یزد برنده مسابقات کشوری شدند.
انتهای پیام/

پژوهشیار