مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری خبر داد:

پیش‌بینی بودجه ۱۶۵ میلیارد تومانی برای سال آینده

1401/12/09 - 13:30 - کد خبر: 88081
امیر نصیربیگی

نصر: مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز از پیش بینی بودجه ۱۶۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای این مجموعه در سال آینده خبر داد و گفت: محله، مسئله، مسجد و پیام‌محوری چهار رویکرد کلی سازمان در عرصه های فرهنگی اجتماعی است.

به گزارش نصر، امیر نصیربیگی، سه شنبه 9 اسفندماه، در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز که با موضوع بررسی برنامه و بودجه سال ۱۴۰۲ برگزار شد، اظهار کرد: بودجه سال آینده سازمان با توجه به تاکید شهردار تبریز مبنی بر رویکرد اجتماعی و فرهنگی شهرداری تدوین شده است.
وی با برشماری سیاست‌های خط فرهنگی سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری تبریز در سال آینده گفت: جریان سازی فرهنگی، کمک به توسعه فرهنگی محلات کم‌برخوردار تبریز، ارتقا آموزش‌های شهروندی، ترویج فرهنگ کتابخوانی، توسعه فعالیت‌های قرآنی، تحکیم انسجام ملی با تکیه بر ارزش‌های قومی و توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار از عمده فعالیت‌های سازمان است.
نصیربیگی با تشریح محوریت‌ برنامه های سال آینده سازمان، افزود: محله‌ محوری، مسئله محوری، مسجد محوری و پیام‌محوری چهار رویکرد کلی سازمان در عرصه های فرهنگی اجتماعی است.
وی با بیان اینکه بودجه سال آینده سازمان ۱۶۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پیش بینی شده است، تصریح کرد: ۱۰۷ میلیارد و ۴۵۰ میلیون برای اجرای برنامه تقویم فرهنگی و اجتماعی و ورزشی تبریز در سال ۱۴۰۲ پیش بینی شده که از این رقم ۸۸ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان صرفا برای اجرای ۱۱۶ برنامه فرهنگی اجتماعی در نظر گرفته شده است.
مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز گفت: سال آینده برای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی تبریز ۱۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان و اجرای اقدامات عمرانی ۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بودجه پیش بینی شده است.
وی با بیان اینکه شیوه‌نامه‌ای برای حمایت از تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد تبریز تدوین خواهد شد، ابراز کرد: ستاد توان‌افزایی سرفصل خوبی در راستای حمایت از فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد تبریز در مناطق مختلف شهری است که در سال آینده برنامه ویژه ای برای استفاده از ظرفیت مجموعه‌ها مردم نهاد در حوزه آموزش های شهروندی گنجانده شده است.
نصیربیگی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم امسال بخش مهمی از بدهی سازمان به اشخاص حقیقی را تسویه کنیم، گفت: پشتیبانی و مساعدت در برگزاری کنگره شهدای آذربایجان و برگزاری ویژه برنامه تجلیل از پیرغلامان حسینی از دیگر  اقدامات فرهنگی سازمان در سال آینده است.
انتهای پیام/

پژوهشیار