رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد خبر داد؛

قضاوت داور مهابادی در رقابت‌های کشتی انتخابی تیم ملی

1398/09/16 - 11:55 - کد خبر: 8762
ابراهیم کریمی، داور

نصر: رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: «ابراهیم کریمی» داور بین‌المللی درجه یک این شهرستان رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی بزرگسالان را قضاوت می‌کند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، قرنی مصطفی‌پور امروز در گفت و گو با خبرنگار افزود: مسابقات کشتی فرنگی انتخابی رقابت‌های بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی طی روزهای ۲۰ تا ۲۲ آذرماه در سالن شهدای هفت تیر تهران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مسابقات با حضور نفرات اصلی تیم ملی کشتی فرنگی برای پوشیدن دوبنده تیم ملی کشورمان در جام بین‌المللی برگزار می‌شود و ابراهیم کریمی به عنوان داور بین‌المللی درجه یک و تنها داور آذربایجان‌غربی در این مسابقات از طرف فدراسیون کشتی دعوت شده‌است.

وی اضافه کرد: در این مسابقات «ناصر فروتن» به عنوان سرپرست کمیته داوران و ناظر مسابقات، «محمدابراهیم امامی» به عنوان سرپرست فنی، «نیما صادقی» به عنوان ژوری و ۱۷ داور وسط نیز به همراه ابراهیم کریمی حضور خواهند داشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد بیان کرد: رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در روزهای دوم تا چهارم بهمن ماه به میزبانی شهر شیراز برگزار خواهد شد.

«مصطفی‌پور» اضافه کرد: این داور مهابادی که ریاست کمیته داوران کشتی آذربایجان‌غربی را نیز عهده‌دار است، در طول یک سال گذشته بیش از ۱۰ رویداد جهانی و ملی کشورمان را به عنوان داور قضاوت کرده‌است.

ابراهیم کریمی متولد ۱۳۴۴ مهاباد و رییس هیات کشتی مهاباد و عضو شورای اسلامی این شهر است که ۱۵ سال سابقه قضاوت در مسابقات مختلف داخلی و بین‌المللی را در کارنامه خود دارد.

وی از سال ۱۳۸۲ به عنوان داور درجه یک بین‌المللی به لیست داوران فدراسیون جهانی کشتی اضافه شد.

انتهای پیام/

پژوهشیار